معترض صلح‌طلب سخنرانی نماینده آمریکا در امور ونزوئلا را قطع کرد + تصاویر

یک فعال صلح‌طلب، سخنرانی نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا را درباره سیاست واشنگتن درباره کاراکاس قطع کرد و او را «جنایتکار جنگی» نامید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی، یک فعال صلح‌طلب، سخنرانی الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا، را درباره سیاست واشنگتن در خصوص دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، قطع کرد.

این فعال عضو گروه «کدپینگ» با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته بود:”کودتا در ونزوئلا ممنوع“، ناگهان سخنان آبرامز را قطع کرد و با فریاد گفت: ”سازمان ملل مادورو را به عنوان رئیس جمهور منتخب ونزوئلا به رسمیت شناخت. “

معترض صلح‌طلب سخنرانی نماینده آمریکا در امور ونزوئلا را قطع کرد + تصاویر

معترض صلح‌طلب سخنرانی نماینده آمریکا در امور ونزوئلا را قطع کرد + تصاویر

پس از آنکه این معترض، آبرامز را «جنایتکار جنگی» نامید، ماموران امنیتی، او را از محل سخنرانی خارج کردند. این در حالی است که آبرامز به معترضان کدپینگ هشدار داده است به تحصن خود در مقابل سفارت ونزوئلا در واشنگتن پایان دهند. وی مدعی شد آن‌ها با این تحصن خود قانون‌شکنی می‌کنند.

شایان ذکر است، فعالان مزبور دو هفته است با تحصن در مقابل این سفارت، کاخ سفید را به سازماندهی برای برپایی یک کودتا در کشور نفت‌خیز ونزوئلا متهم کرده‌اند. دولت آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه یکی از شخصیت‌های مخالف دولت کاراکاس به نام خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت شناخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار