قهرمانان مسابقات تنیس بین‌المللی اصفهان معرفی شدند

مسابقات تنیس بین‌المللی ITF juniors ۲۰۱۹ در اصفهان با معرفی قهرمانان ۲ بخش دختران و پسران به پایان رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات تنیس ITF juniors ۲۰۱۹ (جام ولایت) در رده سنی زیر ۱۸ سال که از روز شنبه ۳۱ فروردین ماه و با حضور تنیسور‌های داخلی و خارجی در اصفهان آغاز شده بود، امروز با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

در قسمت انفرادی این مسابقات و در بخش پسران که به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان و در باشگاه تنیس آپادانا برگزار شد، آندره هوراک از جمهوری چک به مقام قهرمانی رسید و تنیسوری از کشور روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش دونفره پسران که با حضور ورزشکارانی از کشور‌های ایران، هند، ترکیه، چک، یونان، بلاروس، تونس، آلمان و روسیه برگزار شد، تیم مشترک جمهوری چک بر سکوی نخست ایستاد و تیم ترکیه به مقام دوم رسید.

بخش انفرادی دختران این رقابت‌ها با قهرمانی سابینا زینولوا از اوکراین و نایب‌قهرمانی مهتا خانلو از ایران به پایان رسید. در این بخش تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین، زیمبابوه و هند حضور داشتند.

در بخش دونفره دختران نیز با حضور تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین، زیمبابوه و هند، تیم مشترک ترکیه و اوکراین مقام نخست را کسب کرد و تیم مهتا خانلو از ایران و تنیسوری از روسیه نایب‌قهرمان شد.

سرداوری این دوره از مسابقات را مسیح صلاح داور بین‌المللی نشان سفید کشورمان و مدیریت مسابقات را نیز فرشید زیدی بر عهده داشت.

انتهای پیام/م

 

پایان مسابقات تنیس ITF juniors ۲۰۱۹ (جام ولایت) در اصفهان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.