آغاز طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در بروجرد

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت بروجرد گفت: طرح تشدید نظارت ویژه و پایش بر بازار ماه رمضان در بروجرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی شاهرودی، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت بروجرد افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی پرمصرف مانند برنج، خرما، قند و شکر طرح تشدید نظارت در بازار بروجرد آغاز شده است.

شاهرودی اضافه کرد: امسال نمایشگاه ویژه رمضان در بروجرد برگزار نمی‌شود و نظارت بر بازار با حضور چند اکیپ از اداره صمت بروجرد ادامه دارد و با کم فروشی، گرانفروشی، تقلب، عدم کیفیت کالا به شدت برخورد می‌شود.

وی اظهارداشت: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و بازدید‌های مختلفی از محل عرضه کالا صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات صورت گرفته توسط را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت بروجرد با اشاره به کاهش قیمت برخی از اقلام پر مصرف بیان کرد: قیمت گوشت قرمز و مرغ طی چند روز گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

شاهرودی ادامه داد: تاکنون اقلامی مانند برنج، وشت، مرغ و شکر که از اقلام پر مصرف در این ماه هستند، برای توزیع در ماه رمضان اعلام نشده، ولی در صورت در نظر گرفتن سهمیه این اقلام توسط فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ ر

طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در بروجرد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.