هلاکت ۳ تروریست جبهه النصره در عملیات ارتش سوریه در غرب حلب

ارتش سوریه شامگاه یکشنبه تلاش تروریست‌های جبهه النصره را برای نفوذ به منطقه‌ای در غرب حلب ناکام گذاشت.

هلاکت ۳ تروریست جبهه النصره در عملیات ارتش سوریه در غرب حلببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش سوریه شامگاه یکشنبه تلاش تروریست‌های جبهه النصره را برای نفوذ به منطقه‌ای در غرب حلب ناکام گذاشت.

بر اساس این گزارش، در عملیات ضد حمله نیرو‌های ارتش, ۳ تروریست به هلاکت رسیدند.

پیش از این نیز شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داده بود یگان‌های ارتش سوریه مستقر در حومه شمالی حماه در برابر تجاوزگری‌های گروه تروریستی جبهه النصره و نقض توافقنامه کاهش تنش در چندین محور حومه شمالی و حومه جنوبی ادلب و حماه، واکنش نشان دادند و خسارت‌های سنگین جانی به آن‌ها وارد و تجهیزات نظامی تروریست‌ها را منهدم کردند.

خبرنگار الاخباریه سوریه در حماه گفت: نیرو‌های ارتش سوریه مقر‌های گروه‌های تروریستی را در روستای لطمین و شهر لطامنه هدف قرار دادند.

همچنین نیرو‌های ارتش سوریه تروریست‌ها را در روستا‌های لحواش، العمقیه و الحویجه واقع در دشت الغاب در حومه غربی حماه گلوله باران کردند.

ارتش سوریه مناطق حصارایا، الاربعین و الزکات در حومه شمالی حماه را نیز هدف قرار داد. در همین حال یگان‌های توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه با شلیک موشک به سمت تروریست‌های جبهه النصره در اطراف شهرک‌های حصرایا و کفرزیتا خسارت‌های سنگینی به آن‌ها وارد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار