به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد:

تقدیر از کارگران در میبد و تفت

جمعی از مسئولان تفت و میبد در آستانه روز جهانی کارگر با حضور در چند واحد تولیدی از تلاش کارگران تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت، بخشدار مرکزی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و جمعی از مسئولان در آستانه روز جهانی کارگر با حضور در چند واحد تولیدی از خدمات کارگران تجلیل کردند.

مسئولان شهرستان تفت با حضور در یک کارخانه کاشی در  تفت  با مدیران این مجموعه در جریان روند فعالیت این کارخانه  قرار گرفتند.

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مدتی این کارخانه دچار مشکل بود، ولی اکنون نگاه امیدوارانه به رفع کامل مشکلات وجود دارد و معتقدم کارفرمایی که از کارگر حمایت می‌کند باید تقویت شود.

محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی در استانداری یزد و فرمانداری شهرستان به‌ منظور رفع مشکلات این مجموعه برگزار شده و مدیران جدید این واحد تولیدی با برنامه‌ریزی مناسب برای کم نمودن دغدغه‌های مالی کارگران این مجموعه اقداماتی را انجام داده‌اند و امید است در آینده‌ی نزدیک این مشکلات به کمترین میزان خود برسد.
در ادامه از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و از فعالیت کارگران این مجموعه با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

در ادامه این بازدید مسئولان شهرستان با حضور در واحدهای تولیدی به‌ عنوان واحد نمونه شهرستان تفت در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید و در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفتند و از فعالیت کارگران این مجموعه نیز با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

کارگران در میبد و تفت تجلیل شدند

برچسب ها: کارگر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار