حضور پررنگ فوتبال خراسان جنوبی در گرو حمایت بخش خصوصی

رییس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند گفت: حضور پررنگ فوتبال در گرو حمایت بخش خصوصی استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حبیب زاده، رییس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه مدتی است عرصه ورزش از حمایت‌های بخش خصوصی بی بهره است و به همین دلیل عملکرد منفی در حوزه فوتبال را مشاهده می‌کنیم.


وی افزود: درماه رمضان مسابقات جام رمضان آقایان و خانم‌ها برگزار خواهد شد و هم چنین جام فجر هم که سال گذشته برای اولین بار برگزار شد امسال هم برگزار خواهد شد.


حبیب زاده گفت: مسابقات جام رمضان آقایان امسال در ۴ رده سنی پیشکسوتان، آزاد، زیر ۱۸ سال و زیر ۱۵ سال برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند افزود: نداشتن منابع مالی کافی برای برگزاری هرچه بهرت مسابقات، نبود سالن اختصاصی و عدم حمایت‌های بخش دولتی و خصوصی از جمله مهم‌ترین مشکلات هیئت فوتبال بیرجند است.


وی گفت: به دلیل مشکلات به وجود امده تعداد تیم‌ها از ۷۰ تیم به ۳۲ تیم فوتبال رسیده است که مسائل مالی مهم‌ترین ریز تیم‌های فوتبال است.


حبیبی افزود: درحال حاضر ۳۰۰ ورزشکار و داور فعال در حوزه فوتبال داریم، اما به دلایل مشکلات فوق لیگ‌های که در آن افراد با تجربه حضور داشته باشند کم است.


رئیس هیئت فوتبال شهرستان بیرجند گفت:برنامه سال ۹۸ هیئت فوتبال کیفی سازی و برگزاری کارگاه‌هایی است که نتایج آن در حوزه عمل باشد.


وی با اشاره به ما در ۳ یا ۴ سال آینده باید یک تیم بومی داشته باشیم، افزود: حضور تیم‌هایی با تمرین‌های پویا و افزایش تعداد بازی‌ها این هدف را امکان پذیر خواهد کرد.


حبیبی در پایان گفت:با توجه فرهنگ جامعه استقبال ازفوتسال و فوتبال بانوان کمرنگ است، اما برنامه‌هایی برای آن داریم.
انتهای پیام/ب


حضور ۳۰۰ ورزشکار و داور فعال در حوزه فوتبال خراسان جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.