پرداخت تسهیلات حمایتی بدون سقف به واحد‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور گفت: به واحدهای صنعتی نیمه تمام تسهیلات حمایتی بدون سقف پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن صالحی نیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سفیدرود رشت گفت: منابع حمایتی پیش‌بینی شده برای واحد‌های صنعتی و تولیدی نیمه تمام در قالب اعتبارات صندوق توسعه ملی و تسهیلات بانکی اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: از مجموع ۶۷ هزار واحد صنعتی فعال در کشور ۴۲ هزار واحد در داخل شهرک‌های صنعتی واقع شده اند و حدود ۸ هزار واحد از آنها، نیمه تمام یا بحرانی و نیازمند حمایت‌های دولت اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کشور، همچنین تعداد واحد‌های تولیدی فعال در شهرک‌های ۳۶ گانه صنعتی گیلان را ۸۵۰ واحد عنوان کرد و گفت: یک و هشت دهم واحد‌های تولیدی فعال در شهرک‌های صنعتی کشور در این استان قرار دارد.

محسن صالحی نیا، با اشاره به لزوم هرچه بیشتر حمایت از صنایع، تصریح کرد: توسعه صنایع علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بالا موجبات توسعه اقتصادی و ارتقای بهره وری سایر بخش‌های تولیدی در کشور را نیز فراهم می‌آورد و بنابراین با تکیه بر آن می‌توان به ارتقاء بخش تولید و تجارت  که به تبع آن افزایش رشد اقتصادی را به دنبال دارد دست یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

اعطای تسهیلات حمایتی بدون سقف به واحد‌های صنعتی نیمه تمام

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.