ایجاد ۱۰۰ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم توسط بنیاد برکت در کشور

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از ایجاد ۱۰۰ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم توسط بنیاد برکت در کشور خبر داد.

ایجاد ۱۰۰ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم توسط بنیاد برکت در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه سومین سفری بوده که توفیق حضور در لرستان را پیدا می‌کنیم، گفت: تمام وعده‌هایی که قبلاً به مردم لرستان داده بودیم عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به پنج هزار و ۱۲۸ طرح اقتصادی را در لرستان با اشتغال ۱۵ هزار نفر ایجاد کرده ایم، گفت: تقریباً حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در لرستان سرمایه گذاری شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بیان داشت: این امر کار بزرگی بوده که در لرستان شکل گرفته است.

مخبر با بیان اینکه امروز نیز دو نقطه را به عنوان نقطه هدف پیشرفت آبادانی و توسعه در لرستان پیش بینی کردیم، گفت: در کل کشور حدود ۲۳ نقطه را هدف گذاری کرده ایم که از این تعداد دو مورد در لرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این دو نقطه شامل دلفان و کوهدشت است، افزود: کار در شهرستان دلفان شروع شده است و بخشی از تصمیماتی که گرفته بودیم عملیاتی شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ادامه داد: این اقدامات ادامه پیدا می‌کند و به عنوان یک نقطه نمونه اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد شد و در شهرستان کوهدشت نیز انجام می‌گیرد.

مخبر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشارکت و همکاری در قالب طرح پیشرفت آبادانی و توسعه، گفت: این تفاهم نامه‌ها در این راستا بوده که بتوانیم کوهدشت و دلفان را به عنوان دو نقطه نمونه اقتصاد مقاومتی مسائل و مشکلاتشان را حل کنیم.

وی، در ادامه با بیان اینکه در کل کشور ایجاد ۱۰۰ هزار شغل را برنامه ریزی کرده ایم، افزود: ۵۰ هزار مورد از آن مستقیم است، در قالب طرح‌های خرد و اجتماع محور بنیاد برکت به ازای هر شغل مستقیم ۱.۲ شغل غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تصریح کرد: اگر بتوانیم حدود ۳۰ هزار بنگاه کوچک را در کشور ایجاد کنیم، حدود ۵۰ هزار شغل مستقیم ایجاد می‌شود و ۵۰ هزار مورد نیز شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

مخبر با تاکید بر اینکه در لرستان یک تعهد ایجاد اشتغال از قبل و یک تعهد اشتغال را در ارتباط با سیلاب داریم، افزود: در رابطه با سیلاب ما تصمیم گرفتیم تا نزدیک هفت هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کنیم.

 انتهای پیام / ا 

 

ایجاد پنج هزار و ۱۲۸ طرح اقتصادی را در لرستان با اشتغال ۱۵ هزار نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار