جلوگیری از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی در مازندران

رییس کل دادگستری مازندران گفت: با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی جلوگیری شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران با ارائه آماری از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: ۴۱۶ پرونده پارسال به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران وارد و از این تعداد ۳۱۸ پرونده مختومه شده است.

وی افزود: ۱۹۰ جلسه پارسال برای حل مشکلات شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی مازندران برگزار شد که حاصل آن ۱۷۷ مصوبه و جلوگیری از تعطیلی ۱۸۱ شرکت و واحد تولیدی بود.

حجت الاسلام تقوی فرد گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار دارد و بر حمایت از تولید تاکید داریم که در این راستا موضوعات مختلفی در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سوی سرمایه گذاران مطرح و در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم گیری شده است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با بیان اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری تمام اجزای نظام باید برای تحقق رونق تولید تلاش کنند، افزود: اجازه نمی‌دهیم تولید و صنعت به دلیل مشکلات بانکی در مازندران تعطیل شود و بر این مساله تاکید داریم.

حجت الاسلام تقوی فرد با اشاره تاثیرگذاری دستگاه قضایی در حمایت از صنعت، گفت: متولی صنعت و تولید فقط دولت‌ها و بخش خصوصی نیستند بلکه همه در این امر مهم وضروری باید همکاری کنند که در همین راستا اقتصاد مقاومتی در مجموعه دستگاه قضایی کشور تشکیل و به استان‌ها ابلاغ شده است.
انتهای پیام/ س


اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار