عربستان مدعى نجات یک نفتكش ايرانى شد

خبرگزاری عربستان ادعا کرد گارد ساحلی اين كشور، یک کشتی نفتی متعلق به ایران را در دریای سرخ نجات داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی عربستان (SPA) امروز (پنجشنبه) در خبری مدعی شد گارد ساحلی این کشور یک کشتی نفتی ایران را در نزدیکی بندر جده در دریای سرخ نجات داده است.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان، این کشتی که «Happiness 1» نام داشت، دارای ٢٦ خدمه و حامل مشتقات نفتی بوده است که همه خدمه در سلامتی کامل نجات یافتند.

گفتنی است شب گذشته یک پایگاه ردیابی نفتکش‌ها مدعی شده بود دو نفتکش ایرانی در دریای سرخ دچار سانحه شده‌اند.

پایگاه «Tanker Trackers» که حرکت نفتکش‌ها در جهان را رصد می‌کند، مدعی دستیابی به سرنخ‌هایی در خصوص سانحه احتمالی برای دو نفتکش ایرانی در دریای سرخ شد.

این پایگاه نوشت: یکی از این دو نفتکش در حال نشت است.

همچنین طبق اعلام پایگاه «الجزیره آنلاین»، سخنگوی رسمی گارد مرزی عربستان اعلام کرد مرکز جستجو و نجات جده (JMRCC) پیامی را از برج بندر جده و مرکز جستجو و نجات هیئت ناوبری عربستان در خصوص درخواست امداد برای کشتی Happiness دریافت کرد. طبق اعلام سخنگوی گارد مرزی عربستان، کاپیتان این کشتی نفتی ایرانی بخاطر اختلال در موتورهای کشتی و عدم کنترل بر آن، درخواست کمک کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اينهمه ما به كشتياشون كمك كرديم يه بارم اونا بكنن مگه چطور ميشه
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
عربستان خودش رو تو جنگ یمن نمی تونه نجات بده اونوقت مدعی نجات نفتکش ایرانی شده؟ زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای گاوهای شیرده احمق اول نفت کش ایران را ناک اوت میکنید و در لحظه به کمک هم میروید.....میدانید چه بازی خطرناکی را با دم شیر شروع کردید؟؟ میدانید اگر مجوز عبورتان از تنگه هرمز و باب المندب( در حالیکه با یمن در جنگ ) هستید از طرف ایران باطل شود شیرتان خشک خواهد شد؟؟......................................
آخرین اخبار