وزیر ورزش و جوانان:

سیل خسارت ۳ هزار میلیاری به اماکن ورزشی لرستان وارد کرد

وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به خسارت سیل به ۱۵۰ مکان ورزشی در استان لرستان، گفت: برآورد خسارت‌های سیل لرستان بالغ بر سه هزار میلیارد ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به خسارت سیل به ۱۵۰ مکان ورزشی در استان لرستان، گفت: برآورد خسارت‌های سیل لرستان بالغ بر سه هزار میلیارد ریال بوده است.

مسعود سلطانی فر، امروز (۱۲ فروردین) دربازدید از مناطق سیل زده لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: سیل امسال خسارت‌های زیادی در مناطق سیل زده کشور و استان لرستان برجای گذاشته است.

وزیر ورزش و جوانان، با اشاره به اینکه ۱۵۰ مکان ورزشی از سیل آسیب دیده اند، اظهار داشت: خسارت سیل لرستان بالغ بر سه هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه کار بازسازی مناطق سیل زده آغاز شده است، گفت: پرداخت مطالبات ودعه داده شده به مردم در اولویت دولت برای جبران خسارت‌ها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران خسارت‌ها اولویت با جبران خسارت‌های مردمی، پس از آن زیر ساخت‌های خدمت رسانی و پس از آن خسارت دستگاه‌های اجرایی است.

وزیر ورزش و جوانان، افزود: مردم، گروه‌های جهادی، نیرو‌های مسلح، ورزشکاران و دستگاه‌های خدمت رسان برای یاری رساندن به سیل زدگان حماسه آفریندند.

سلطانی فر، اظهار کرد: علیرغم خسارت سیل در برخی استان‌های کشو، چون لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان، حماسه بزرگ وحدت و همدلی مردم ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی کشور از روز‌های نخست در کنار سیل زدگان بوده و یک هزار و ۱۰۰ مکان ورزشی برای خدمات رسانی به سیلزدگان اختصاص یافت.

سلطانی فر، بیان کرد: همچنین بیش از ۵۰ محموله کمک‌های مختلف جامعه ورزش به مناطق سیلزده ارسال شده است.

وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: همچنین بیش از ۳۰۰ مراسم گلریزان برگزار و کمک‌های مردمی با حضور قهرمانان ملی و بین المللی جمع آوری شد.

سلطانی فر افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ سازمان مردم نهاد مرتبط با جوانان نیز رویکرد اصلی فعالیت‌های خود را به جمع اوری کمک‌های ویژه سیلزدگان اختصاص داند.

انتهای پیام/ب

خسارت سه هزار میلیاری سیل به اماکن ورزشی لرستان

برچسب ها: ورزش و جوانان ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.