۴۴ خانه امید برای بازنشستگان کشور ایجاد شده است

نایب رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور گفت: تاکنون ۴۴ خانه امید برای بازنشستگان کشور ایجاد شده و ساخت هشت خانه دیگر نیز در دست اجرا است.

۴۴ خانه امید برای بازنشستگان کشور ایجاد شده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدمهدی انتشاری روز شنبه در آیین افتتاح کانون بازنشستگان کردستان در مجموعه ورزشی ملک نیا سنندج اظهار داشت: این خانه ها، مکانی تفریحی و سرگرمی برای بازنشستگان بوده و در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور احداث شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این خانه‌ها باعث دلگرمی بازنشستگان و امید جوانان می‌شود، افزود: باید به بازنشستگان بیش از گذشته توجه کره و از تجربیات آنان در امور مختلف بهره گیریم.

نایب رییس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشور یادآور شد: اقدام اداره کل ورزش و جوانان در اختصاص مکانی تفریحی و ایجاد کانون بازنشستگان کار بسیار ارزشمندی است که برای اولین بار در کشور انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز از وجود ۱۰۰ بازنشسته در این اداره کل خبر داد و گفت: از آنجا که مکانی برای تفریح و سرگرمی بازنشستگان این اداره کل وجود نداشت این کانون ایجاد شد.

حامد جولایی اضافه کرد: برای ساخت این کانون ۲۰۰ مترمربعی بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده و برای تعمیر و تجهیز آن هم بیش از ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافت.

مدیر صندوق بازنشستگی کردستان هم اظهار داشت: تعداد بازنشستگان استان در حال حاضر ۲۴ هزار نفر و این تعداد در شهرستان سنندج نیز بیش از ۱۲ هزار نفر است.

محمد احمدی با اشاره به خرید زمین برای ایجاد مجموعه چندمنظوره ورزشی بازنشستگان استان افزود: انتظار داریم اداره کل ورزش و جوانان در ساخت این مجموعه صندوق بازنشستگی را یاری دهد.

استان کردستان با ۲۲ هزار و ۶۷۴ بازنشسته کشوری پانزدهمین استان از لحاظ تعداد بازنشستگان در کشور است.

انتهای پیام/ز

خانه امید برای بازنشستگان کشور ایجاد  شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.