بخشی: افتخارات گذشته را تکرار می‌کنیم

تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم تیم ملی: در رقابت‌های منچستر، نماینده شایسته‌ای برای تکواندوی ایران خواهیم بود.

امیر محمد بخشی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات جهانی منچستر در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در چند ماه اخیر تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه در این مدت، برای هیچ کدام از بازیکنان آسیب دیدگی و مصدومیتی پیش نیامد و در حال حاضر به آمادگی لازم برای شرکت در رقابت‌های منچستر رسیدیم.

بخشی درباره اهمیت مسابقات منچستر در راه کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: مدال طلای این دوره از مسابقات جهانی ارزش خیلی بالایی دارد و امتیاز آن ۱۲۰ است. باید در منچستر طلا بگیرم تا شانسم را برای گرفتن سهمیه المپیک هم بیشتر کنم. مسابقات جهانی سطح فنی خیلی بالایی دارد و همه ورزشکارانی که در منچستر حاضر می‌شوند فقط برای مدال طلا می‌جنگند. بنابراین کار آسانی نخواهم داشت، اما تمام تلاشمان را خواهم کرد و در مبارزات هر چه در توان دارم رو می‌کنم تا انشالله به مدال طلای بازی‌ها برسم.

وی در پایان افزود: مطمئنم می‌توانیم در منچستر نماینده خوبی برای تکواندو ایران باشیم و افتخارات گذشته را تکرار کنیم. در حال حاضر یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های جهان هستیم و بازیکنان با انگیزه‌ای داریم که با آن‌ها برای رفتن روی سکو وحتی قهرمانی مسابقات شانس داریم.


بیشتر بخوانید:

حسینی: فکر کردن به افتخارات گذشته انسان را مغرور و بی انگیزه می‌کند

برخورداری: فقط طلای مسابقات جهانی تکواندو من را راضی می‌کند

عسگری: جواب اعتمادم به بازیکنان جوان را در منچستر خواهم گرفت/ با تکرار نتایج دور قبل، نمی‌توانیم روی سکوی جهانی برویم


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش تکواندو درباره رقابت های منچستر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار