میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم عنوان کرد؛

توزیع سبد معیشت به ۲۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قم

میرشکار گفت:ماه رمضان امسال ۲۲ هزار خانوار تحت حمایت، متناسب با تعداد نفرات از کمک معیشت۱۰۰تا۳۵۰ هزار تومانی بهره مند می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به مشکلات معیشتی و شرایط اقتصادی مردم به ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: امسال هم کمیته امداد استان قم در ارائه سبد معیشتی به مددجویان در بین استان‌ها پیشگام بوده و هم اکنون در حال تحویل بسته‌های غذایی به نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم اعتبار هزینه شده برای این اقدام خداپسندانه را ۳.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ توسط خیران و کمک‌های مردمی تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال ۲۲ هزار خانوار تحت حمایت در قم از سبد معیشتی ماه مبارک رمضان بهره مند می‌شوند افزود: این سبد متناسب با تعداد نفرات خانواده از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان درنظر گرفته شده که مددجویان شهری می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های جانبازان کالا‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند، اما برای خانواده‌های روستائی تحت حمایت با رعایت و حفظ کرامت آنها، بسته‌های معیشتی درب منازلشان تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و شرایط اقتصادی مردم به ویژه مددجویان کمیته امداد گفت: مردم و خیران برای کمک به تأمین افطاری نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت

۶۰۳۷-۹۹۷۹-۰۰۰۰-۱۱۲۵ به نام اطعام مددجویان کمیته امداد استان قم واریزکنند.

انتهای پیام/ح

۲۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قم سبد معیشت دریافت می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار