شگرد سارقان زن برای سرقت لباس‌های برند فروشگاه! +فیلم

سارقان زن با ایستادن در نقطه کور دوربین‌های مدار بسته فروشگاه و با استفاده از غفلت فروشندگان توانستند لباس‌های گرانقیمت را به سرقت برند.

شگرد زن سارق برای سرقت لباس برند گرانقیمت! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سرقت تعدادی از لباس‌های گرانقیمت یک فروشگاه پوشاک در منطقه بورلی واقع در یورک شر انگلیس توسط دو سارق زن را به تصویر می‌کشد. این دو زن با ایستادن در نقطه کور دوربین‌های مدار بسته فروشگاه و غفلت فروشندگان توانستند تعدادی از لباس‌های گرانقیمت این فروشگاه به ارزش بیش از ۳۰۰۰ یورو را به سرقت برند.

در این ویدئو این دو زن در حالی که داخل فروشگاه سرگرم صحبت با یکدیگر هستند دیده می‌شوند. در ادامه یکی از آن‌ها در حالی که پشت به دوربین مدار بسته فروشگاه ایستاده است یکی از لباس‌ها را برداشته و بلافاصله آن را در داخل ساکی که در زیر مانتوی خود پنهان کرده است می‌اندازد. سپس زن دوم به او نزدیک شده و در حالی که مراقب فروشندگان است تعدادی لباس زنانه را به همکار خود می‌دهد تا او آن‌ها را در داخل ساک بیندازد.

بنا به گفته "بن بوتلر"، یکی از مدیران این فروشگاه این دو زن علاوه بر دزدیدن چند دست لباس دو عدد عینگ آفتابی را نیز به سرقت بردند. او گفت: "من واقعاً حیرت‌زده شده‌ام. این سرقت در حالی رخ داد که کارمندان فروشگاه در پشت سر آن‌ها ایستاده بودند. این نشان می‌دهد این دو زن کاملاً حرفه‌ای بودند و می‌دانستند دقیقاً چه کار باید انجام دهند."

گفتنی است؛ این حادثه در ساعت ۲.۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه رخ داد. پلیس محلی انگلیس تحقیقات خود برای شناسایی این دو سارق را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

لحظه سرقت لباس های برند از فروشگاه پوشاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار