پاسخگویی دفتر آیت‌الله مکارم به ۸ زبان دنیا

بخش پاسخگویی برخط (آنلاین) مسائل شرعی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از نخستین روز ماه مبارک رمضان به صورت شبانه‌روزی و به هشت زبان به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.

پاسخگویی دفتر آیت‌الله مکارم به ۸ زبان دنیابه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخگویی دفتر این مرجع تقلید در طول ماه مبارک رمضان به جز ساعات اقامه نماز به زبان‌های فارسی، انگلیسی، اسپانیولی، عربی، اردو، فرانسوی، روسی و ترکی آذربایجانی صورت می‌گیرد.

این بخش قبل از ماه رمضان از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای عادی و ۲۱ تا ۲۳ جمعه‌ها پاسخگوی مخاطبان بود؛ همچنین بخش پاسخگویی آنلاین به پرسش‌های اعتقادی هم در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری با افزایش ساعات کاری، در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۴ غیر از جمعه‌ها و همچنین ساعت ۲۲ تا سه بامداد انجام می‌شود.

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۰، هم به پرسش‌های شرعی مقلدان این مرجع تقلید در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ خواهد داد؛ این سامانه پیامکی همچنین این امکان را دارد که با ارسال عدد ۱، مجموعه‌ای از احکام شرعی و با ارسال عدد ۰۱، فهرستی از پرسش و پاسخ‌های اعتقادی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

کارشناسان مذهبی دفتر این مرجع نیز از طریق شماره‌های تماس تلفنی ۰۲۵۳۷۱۰۲۰ و ۰۲۵۳۷۴۷۳ از ساعت ۸ تا ۲۰ روزهای ماه مبارک رمضان به جز یک ساعت در زمان ظهر شرعی به افق قم آماده پاسخگویی هستند.

فراهم‌آوردن امکان پخش مستقیم مراسم شب‌های قدر از طریق شبکه ماهواره‌ای ولایت، نیزاز دیگر کارهای صورت گرفته برای ماه مبارک امسال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار