سقوط مرگبار گردشگران در پارک بازی سی چوان چین +فیلم

سقوط گردشگران از اسلاید یکی از معروف‌ترین پارک‌های بازی چین منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

سقوط گردشگران از اسلاید پارک بازی فاجعه آفرید + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط تعدادی از گردشگران چین از اسلاید یکی از معروف‌ترین پارک‌های بازی این کشور فاجعه آفرید. در این حادثه مرگبار که در ساعت ۵ بعد از ظهر روز چهارشنبه رخ داد دو گردشگر جان خود را از دست دادند و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

این ۱۴ گردشگر شامل ۸ بزرگسال و ۶ نوجوان بودند که از مسیر ۲۳۵ متری اسلاید این شهربازی به پایین سقوط کردند. این حادثه در پارک بازی سی چوان چین که گفته می‌شود طولانی‌ترین اسلاید جهان را دارد رخ داد.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است تعدادی از گردشگران در حالی که در محدوده جنگلی در نزدیکی اسلاید روی زمین افتاده‌اند دیده می‌شوند. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است. این نخستین بار نیست که وقوع یک حادثه در این پارک خبرساز می‌شود. در جولای سال ۲۰۱۷ نیز وقوع یک حادثه در این پارک خبرساز شده بود. سقوط طنابی که گردشگران در حال راه رفتن روی آن بودند موجب زخمی شدن سه گردشگر شد. این حادثه سه روز پس از بازگشایی این بخش در این پارک رخ داد.

پس از حادثه اخیر و سقوط گردشگران از روی اسلاید، این پارک به دستور مقامات محلی برای بررسی علت وقوع این حادثه تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

انتهای پیام/

سقوط گردشگران از اسلاید پارک بازی فاجعه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار