۲۰۲طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد در بوکان اجرا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: در سال گذشته ۲۰۲طرح اشتغال مددجویان با اعتباری بالغ بر ٤۲ میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شد.

۲۰۲طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد در بوکان اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: در سال گذشته ۲۰۲طرح اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد با صرف اعتبار ٤۲ میلیارد و ٤۷۰ میلیون ریال در این شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰۰نفر از مددجویان در بخش‌های خدماتی، فنی، دامپروری و صنایع دستی شغل ایجاد شده است، افزود: تسهیلات این طرح‌ها با کارمزد حداکثر ٦ درصد و بازپرداخت ۵ ساله تا سقف ۲۰۰میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

درویشی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال حاضر دو رویکرد مهم را دنبال می‌کند که یکی از این رویکرد‌ها شامل "توانمند سازی خانواده‌ها در بخش اشتغالزایی" و "خودکفایی مددجویان" است که از اوایل دهه ۷۰ این رویکرد در راس امور حمایتی کمیته امداد قرار گرفت و اکنون این نهاد کارنامه درخشانی را در سابقه فعالیت خود دارد، به طوری که در ۲۶ سال گذشته، بیش از ۳۵۰۰ خانواده نیازمند، از تسهیلات اشتغال و توانمند سازی این نهاد در شهرستان بوکان بهره‌مند شده اند و به مرحله توانمند سازی و اشتغال رسیده اند.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

اجرای طرح اشتغال زایی توسط ادره کمیته ی امداد بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.