دیدار مسئولین بسیج سازندگی کرمان با امام جمعه

به مناسبت هفته بسیج سازندگی، مسئولین بسیج سازندگی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

دیدار مسئولین بسیج سازندگی کرمان با امام جمعهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان در دیدار  با مسئولین بسیج سازندگی استان گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای دولتی و مردمی موجود در کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است.

وی افزود: بسیج سازندگی نه‌ تنها تمام جغرافیای کشور را در کلیه نقاط شهری و روستایی تحت پوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی فراوان رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون نیز برخوردار است.

سرهنگ حجت الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه از طرف بسیج سازندگی خدمات خوبی برای مردم به ویژه مردم نیارمند ارائه شده است گفت:همه اقدامات به وسیله گروه های جهادی، خودجوش و مردمی بوده است.

وی افزود: کار گروههای جهادی و بسیج سازندگی که میلیون ها نفر از خدمات رسانی آنها بهره می گیرند در چهار عرصه محور سازندگی و خدمات، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حوادث غیر مترقبه انجام شده و می شود.

سرهنگ پاداش بیان کرد: ۵۴۸گروه جهادی را در استان ساماندهی کردیم و دو هزار و ۳۴۳نفر از دانش آموزان را به کار گرفتیم.

وی همچنین از اجرا و عملیاتی کردن هزارو ۲۲۰پروژه در سال ۹۸ خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار