توزیع کالا‌های اساسی با مجوز استانداری بین سیل زدگان/تحویل منازل سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های دولتی باید کالا‌های اساسی را تنها با مجوز استانداری در بین مردم مناطق سیل زده توزیع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،قاسم، ولی زاده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در کارگروه فرهنگی و اجتماعی لرستان، بیان کرد: باید بر روی مردم مناطق سیل زده لرستان کار‌های مطالعاتی و تحقیقاتی زیادی در حوزه‌های فرهنگی، روان شناختی و اجتماعی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سیل لرستان در کنار همدلی و کمک همه مردم به افرادی که آسیب دیده‌اند، شاهد مشکلات فرهنگی و اجتماعی زیادی بودیم، افزود: باید در مناطق سیل زده لرستان در حوزه‌های مذهبی و معنوی اقدامات زیادی انجام دهیم، زیرا با دادن این آموزش‌ها بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی این مناطق حل خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید تمامی کالا‌های مصرفی را قبل از اینکه خراب شوند میان مردم سیل زده توزیع کنند، همچنین مسوولان دولتی باید کالا‌های اساسی را تنها با مجوز استانداری در بین مردم مناطق سیل زده توزیع کنند.

ولی زاده در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: باید مدیریت مناسبی را در نحوه توزیع کالا‌های اساسی در استان اتخاذ کنیم تا این کالا‌ها به صورت عادلانه در بین مردم آسیب دیده از سیل توزیع شوند.

منازل سیلزدگان تحت پوشش کمیته امداد با لوازم کامل تحویل می‌شود

سید حمید علوی  در کارگروه اجتماعی فرهنگی در سالن جلسات استانداری بیان کرد: کمیته امداد در سطح استان دارای هفت کانون با حضور اساتید توانمند دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار نفر مخاطب دانش اموز و دانشجو در این نهاد وجود دارد، اظهارداشت: مادران و دختران از دیگر مخاطبان تاثیرگذار این نهاد برای اقدامات فرهنگی هستند.

علوی ادامه داد: در راستای امداد‌های فرهنگی مناطق سیلزده دستگاه‌های مربوطه باید با هم تعامل داشته باشند.

وی افزود: این نهاد در راستای تهیه بسته‌های فرهنگی، کتب مذهبی، ادعیه، مقتعه و چادر نماز و سجاد آمادگی همکاری است.

وی تاکید کرد: علاوه بر بهره مندی از حضور خیرین در این نهاد اعتبارات خوبی نیز برای کمک‌های مردمی به این مناطق وجود دارد.

علوی گفت: بیش از ۲ هزار مددجوی این نهاد در مناطق سیلزده به اردوی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام خواهد شد.

انتهای پیام /ا 

 

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار