نماینده مجلس شورای اسلامی:

نتیجه حرکت قدرتمندانه دولت جنگ نیست/ مجلس در راس امور قرار ندارد

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: اگر این حرکت قدرتمند امروز دولت در مقابل آمریکا ادامه پیدا کند نتیجه آن جنگ نیست، زیرا اگر احساس خطر کنیم جنگ پشت دیوار‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حمیدرضا حاجی بابایی چهارشنبه شب در یادواره شهدای دانشجو معلم گفت: حدود ۴۰ هزار نفر معلم و دانش آموز شهید داریم که بسیاری از آن‌ها شناخته شده هستند و اگر قرار باشد در آموزش و پرورش پاسخ مناسب برای شهدا داشته باشیم ایجاد دانشگاه فرهنگیان است برای شهدا و ادامه راه شهدا تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: کسانی که پشت سر شهدا حرکت می‌کنند مانند شهدا مرد هستند به شرطی که راهشان تغییر نکند و امروز نیز زمان آزمایش است و همه باید آزمایش شوند و خداوند هم بدون آزمایش نمره نمی‌دهد و خداوند از هرکس امتحان بگیرد و نمره ۲۰ باشد آزمایش بعدی سختر است.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران نیز در حال آزمایش هستند که برخی مواقع این آزمایش توسط یک مدیر بی تدبیر و نا لایق است و گاهی نیز توسط آمریکا.

حاجی بابایی افزود: انسانی می‌تواند پرواز کند که در برابر او مقاومت باشد و اگر کسی سختی ندارد رشد نمی‌کند و زندگی می‌کند و شهدا رشد کردند و امروز هم جامعه در برابر آزمایشی بزرگ است.

وی تاکید کرد: قدرت‌های بزرگ اجازه رشد نمی‌دهند و امروز پایان درگیری از لحاظ زورآزمایی با آمریکا هستیم، زیرا هرچه داشته به میدان آورده و ما نیز مقاومت می‌کنیم و به زودی آمریکا به این جمع بندی خواهد رسید که باید با ایران کنار بیاید.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تصریح کرد: آمریکا و اروپا با هم قرارداد نانوشته دارند که او از برجام خارج شود، اما اروپا با ایران صحبت کند که ایران در برجام بماند.

حاجی بابایی تاکید کرد: آنقدر تبلیغ کردند که ۸۰ درصد مردم اعلام کردند برجام امضا شود معیشت و زندگی درست می‌شود و رهبری نیز با مردم موافقت کردند، اما به شرط اینکه تمامی تحریم‌ها برداشته شود و امروز می‌بینیم که چنین نشد و حتی سگ‌های زنده یاب هم به ایران ندادند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور امروز صحبت‌هایی کردند که یکسال دیر است و این گوشمالی را باید یکسال پیش می‌دادند و امروز با کمک‌های فراوان رئیس جمهور به آمریکا اخطار داد.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بی‌ام اینکه آمریکا فقط از غنی سازی می‌ترسد یادآور شد: اگر این حرکت دولت ادامه پیدا کند نتیجه آن به طور حتم جنگ نیست، زیرا امروز حزب الله لبنان، یمن و… هستند و اگر جمهوری اسلامی خطری احساس کند در پشت دیوار‌های رژیم صهیونیستی جنگ می‌شود نه در مرز‌های ایران یا داخل کشور.

حاجی بابایی تاکید کرد: نتیجه قدرتمندانه عمل کردن ما مذاکره با قدرت و عزت است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در گذشته سند تحول بنیادی نوشته شد که خیلی قرآنی نبود، اما در زمان ما تحقیق و پژوهش شد و ۷۰ درصد این سند تغییر کرد.

وی تاکید کرد: تخلفات دولت زیاد است و نمی‌شود که هر روز وزیر استیضاح کرد بنابر این باید با صحبت و گفتگو مباحث راه حل کنیم که در خصوص راه اندازی دانشگاه فرهنگیان این حرکت اتفاق افتاد.

وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش در حال حاضر دوست دارد مدارس را خصوصی کند و در مجلس نیز گروهی موافق هستند، اما اجازه نمی‌دهیم که طی ۹ سال دیگر مدارس خصوصی شود که مردم بخواهند با کوپن بچه را به مدرسه بفرستند و با این کار در لایحه بودجه به شدت مخالفت شد.

حاجی بابایی یادآور شد: خیلی از همین مسئولین مدارس خصوصی دارند و به همین دلیل به دنبال کشاندن مدارس به بخش خصوصی هستند.

وی افزود: تا روزی که مسئولین و وزرا در بخش خصوصی کار می‌کنند هیچ کارخانه و بخش خصوصی راه نخواهد افتاد و اگر نگوییم خیانت است به طور حتم به نفع مردم نیست و در برخی از اتاق‌های کشتی انقلاب کسانی هستند که لیاقت مسئول شدن در جمهوری اسلامی را ندارند، اما پول خرج می‌کنند و رأی میاورند و فرقی هم ندارد هم در اصلاح طلب و هم در اصولگرا هستند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش یادآور شد: موضوع ما انقلابی و غیر انقلابی است و مجلس هم به طور کامل در رأس امور نیست و قدرت لازم را ندارد بنابر این باید در انتخابات به افرادیکه ثابت کردند توانمند هستند رأی داد.

 

انتهای پیام/پ

یادواره شهدای دانشجو معلم

برچسب ها: شهدا ، نماینده مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار