فعال شدن حالت ماه در آخرین بروزرسانی شیائومی Mi 9 +فیلم

شرکت شیائومی در آخرین نسخه ارائه شده برای گوشی هوشمند شیائومی Mi 9 ویژگی جدیدی به نام حالت ماه را اضافه کرده است.

فعال شدن حالت ماه در آخرین بروز رسانی شیائومی Mi 9 +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالت ماه-Moon mode ویژگی جدید عکاسی است که شرکت شیائومی در آخرین بروزرسانی انجام شده برای تلفن همراه Xiaomi Mi 9 اضافه کرده است. بنا بر وجود برخی از خرافات در جهان گرفتن نگاه کردن و گرفتن عکس از ماه ممکن است بد شگون باشد و باعث به وجود آمدن حوادثی ناگوار شود.

حال برخی از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید تلفن همراه هوشمند در جهان برای نشان دادن کیفیت دوربین‌های عکاسی نصب شده روی تولیدات خود مسابقه برای عکس گرفتن از ماه راه‌اندازی کرده‌‌اند و قصد دارند ین گونه خرافات را به چالش کشیده و زیر سوال ببرند. شرکت هوآووی با گوشی P30 Pro به نوعی آغازگر این مسابقه بود و پس از آن شرکت شیائومی  با افرودن ویژگی جدید به گوشی Mi 9 وارد این چالش شد.

شیائومی برای حضور هرچه قوی‌تر در این چالش در آخرین نسخه بروز رسانی MIUI ارائه شده خود برای گوشی Mi 9 ویژگی جدید با نام «حالت ماه» را اضافه کرده است. کاربران گوشی Mi 9 شیائومی که در حال حاضر از آخرین نسخه نرم افزار MIUI روی گوشی خود استفاده می‌کنند، با رفتم به قسمت دوربین می‌توانند گوشی را برای عکس گرفتن از ماه تنظیم کنند. هوش مصنوعی گوشی در کنار کیفیت شگفت انگیز دوربین و قابلیت زوم ۴ برابری عکس دیدنی را از ماه تهیه می‌کند. البته برای هرچه زیباتر شدن عکس گرفته شده از ماه باید در زاویه مناسبی قرار داشته باشد.

گفتی است؛ نسخه بروز رسانی جدید برای گوشی Mi 9 در حال حاضر تنها در چین موجود است و کاربران این گوشی در دیگر مناطق جهان نمی‌توانند از آن استفاده کنند. شیائومی متعهد شده است این ویژگی را به زودی در اختیار کاربران کشورهای مختلف جهان قرار می‌دهد.

در ادامه فیلمی از قابلیت جدید Xiaomi Mi 9 را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: تجهیز پرچمداران جدید شیائومی به پردازنده اسنپدراگون ۷۰۰


انتهای پیام/

شیائومی نسخه جدیدی مخصوص عکس برداری از ماه ارائه کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.