کشف ۳۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰ فقره سرقت انواع سرقت‌های مسلحانه خبر داد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه در سطح استان ۲۲ سارق مسلح تحت تعقیب مقامات قضائی را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا افسران زبده پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی لازم قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهر‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار ۲۲ سارق به عنف را دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها سه قبضه کلت کمری، ۴ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۵ دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه موتورسیکلت، مقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۶ فقره سرقت خودرو، ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه و ۷ فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه کاهش جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه تاکید کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

مبارزه با سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار