سجادی: به طور مستمر با فدراسیون‌ها در ارتباطیم

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک توکیو گفت: به شکل مستمر و منظم با فدراسیون‌ها هر چهارشنبه جلسه برگزار می‌کنیم.

سجادی: به 2 شکل برای المپیک 2020 اعزام خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مورد شکل اعزام ورزشکاران به این مسابقات گفت: ۲ دسته اعزام داریم، یک دسته مربوط به اعزامات داخل کشور و دیگری خارج از کشور که به کمیته تشکیلاتی و برگزارکننده بازی‌ها ربط دارد.

در مورد قسمت دوم با توجه به مکاتباتی که از ۶ ماه گذشته با کشور میزبان داشته ایم ارتباط‌های لازم را تا زمان آغاز مسابقات با آن‌ها خواهیم داشت. این ارتباط در مورد دستورالعمل‌های مختلف به عنوان مثال روش ثبت نام ها، رزرو هتل‌ها و مسائلی که مربوط به آی دی کارت‌ها است.

او در مورد بازدید از مکان برگزاری مسابقات گفت: در پایان مرداد ماه با روسای تمام هیئت‌ها در توکیو جلسه‌ای برای هماهنگی‌های بیشتر خواهیم داشت و مسائل نهایی را بیان خواهیم کرد. در آن جلسه احتمالا مشکلاتی که برای برخی از کشور‌ها وجود دارد مطرح خواهد شد. بازدید‌هایی از امکانات و تجهیزات ورزشی که برای بازی‌های المپیک در نظر گرفته شده است انجام خواهد شد.

سجادی در مورد برگزاری جلسات مختلف با فدراسیون‌های ورزشی گفت: به شکل مستمر با فدراسیون‌ها هر چهارشنبه جلسه برگزار می‌کنیم. در هر هفته ۳ تا ۴ فدراسیون به پیش ما می‌آیند. با رئیس فدراسیون مربوطه به همراه سرمربی تیم در مورد مسائل جاری صحبت می‌کنیم که اگر مشکلی وجود داشت تا جایی که کمیته ملی المپیک می‌تواند هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. نتیجه‌ی این جلسات کارشناسی را به ستاد عالی مسابقات در حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک که هر ۳ هفته یک بار برگزار می شود انتقال می‌دهیم و در آنجا با بحث و گفتگو برای حمایت از ورزشکاران تصمیم گیری می‌شود.

او در مورد دخالت در مسائل فنی فدراسیون گفت: مسئولیت کامل مسائل فنی بر عهده خود فدراسیون است، اگر از ما مشورت بخواهند ما این کار را انجام می‌دهیم، اما به شکل مستقیم دخالتی نمی‌کنیم. دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش نظارت بیشتری نسبت به دوره‌های قبلی دارد. در ستاد مسابقات با توجه به اینکه در فاصله یک سال تا مسابقات تیم‌ها و ورزشکاران انتخاب می‌شوند پیش بینی شده است نظارت بیشتری صورت گیرد و مشکلات رفع شود.

سجادی در مورد اینکه پیش بینی اش از کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو چیست و نسبت به دوره‌ی قبلی چه تغییراتی داشته گفت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم و تازه مسابقات کسب سهمیه آغاز شده است. شیوه‌های کسب سهمیه در هر دوره به وسیله فدراسیون‌های مختلف تغییر می‌کند. برخی از رشته‌ها باید در ۶ تا ۹ تورنمنت شرکت کنند و در نهایت نفرات برتر از رو‌ی رنکینگ انتخاب می‌شوند. برخی با شرکت در مسابقات انتخابی نفرات نهایی را انتخاب می‌کنند. شرایط برای رشته‌های مختلف متفاوت است.


بیشتر بخوانید:

فائقی: واگذاری سرخابی‌ها در بودجه ۹۸ پیش بینی شده است/ خریداران استقلال و پرسپولیس بدهی‌ها را تهدید نمی‌دانند

صالحی امیری: ورزشکاران و فدراسیون‌ها اشیا قدیمی ورزشی را به ما دهند / موزه ورزش باید دیجیتال باشد

قایقرانی به روند رو به رشد خود باز می‌گردد؟


انتهای پیام/

صحبت های سجادی در مورد کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار