دین پرست مطرح کرد؛

احیای صنایع نیمه فعال و غیر فعال در دستور کار دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: بنا به نامگذاری سال جدید به سال رونق تولید، از اقداماتی که دولت به طور جدی مد نظر دارد، احیای صنایع نیمه فعال و غیرفعال است.

احیای صنایع نیمه فعال و غیر فعال در دستور کار دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور عصر شنبه در جریان بازدید از برخی صنایع شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بنا به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به سال رونق تولید، از اقدامات که دولت به طور جدی مد نظر دار، احیای صنایع نیمه فعال و غیر فعال است.

دین پرست افزود: دولت در ابتدای سال ۹۸، با ابلاغ دستورالعمل‌های لازم با محوریت حمایت از تولید و رونق بخشی به آن در تلاش از حمایت از تولید و اشتغال به طور ویژه‌تر است.

وی بیان کرد: ستاد تسهیلات رفع موانع تولید استان مرکزی با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنایع گام‌های موثری در جهت خدمت رسانی به بخش‌هایی از قبیل امور مالیاتی، بدهی ها، کمبود نقدینگی و تامین اجتماعی برداشته است و از طرف دولت دارای اختیارات کامل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور خاطر نشان ساخت: طرح رونق تولید که به منظور حمایت از صنایع در چند سال اخیر اقداماتی داشته است، پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است و در سال جاری نیز این دستور کار با توان بیشتر در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا با دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب و برق رایزنی شده تا با واحد‌های صنعتی بدهکار نهایت همکاری را داشته باشند تا زمینه ادامه فعالیت آن میسر باشد.

انتهای پیام/ی

حمایت از تولید سرفصل برنامه های دولت

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.