رقابت‌های لیگ‌های اروپایی؛

قرمز های آنفیلد در آرزوی طلسم شکنی / آخرین و ارزشمند‌ترین فرصت جهانبخش برای درخشش در لیگ جزیره

رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم برگزار می‌شود، رقابت‌های لیگ جزیره هم به پایان می‌رسد و تکلیف قهرمان آن مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم برگزار می‌شود همچنین رقابت‌های لیگ جزیره هم به پایان می‌رسد و تکلیف قهرمان آن مشخص می‌شود.

لیگ جزیره / هفته ۳۸ (هفته پایانی)

رقابت‌های لیگ فوتبال لیگ جزیره امروز بسیار حساس است و قرار است تکلیف تیم قهرمان آن مشخص شود. تیم‌های انگلیسی این روز‌ها درخشش خوبی در عرصه‌های مختلف داشته اند و برای نخستین بار در تاریخ به طور هم زمان هر چهار فینالیست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا انگلیسی هستند از طرفی دیگر با  وجود رسیدن به هفته پایانی آن هنوز قهرمان آن مشخص نشده است و لیورپول و منچستر سیتی جدال سختی را بر سر قهرمانی دارند.  

لیورپول - ولورهمپتون / لک لک‌ها در آستانه رکورد شکنی

یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امروز میان تیم‌های فوتبال لیورپول و ولورهمپتون است. لیورپول به تازگی برای دومین سال پیاپی جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را با کامبک فوق العاده مقابل بارسلونا کسب کرد و حالا به دنبال آن است تا بعد از ۳ دهه دوباره به قهرمانی لیگ جزیره برسد.  

قرمز‌های آنفیلد با وجود این که بیش از ۹۰ امتیاز کسب کرده اند قهرمانیشان قطعی نشده است و برای آن که بتوانند پس از سال‌ها به این طلسم پایان دهند باید از سد تیم خوب ولورهمپتون بگذرند و منتظر تساوی و یا شکست منچستر سیتی مقابل برایتون باشند.  

از طرفی ولورهمپنون تنها تیمی است که در این فصل موفق شده تیم‌های لیورپول، آرسنال، چلسی و تاتنهام را شکست دهد و همواره مقابل تیم‌های خوب انگلیسی نتایج جالبی کسب می‌کند به همین دلیل زیبایی این بازی می‌تواند دو چندان باشد.  

کیتا و فیرمینو از سرشناس‌ترین غایبان این بازی هستند. شایان ذکر است لیورپول در ۷ دیدار گذشته خود مقابل ولورهمپتون ۳ شکست را تجربه کرده است.  

///در حال تکمیل ////

برایتون - منچستر سیتی / پپ در اندیشه تکرار قهرمانی /آخرین و ارزشمند‌ترین فرصت جهانبخش برای درخشش

تیم‌های فوتبال برایتون و منچستر سیتی در آخرین دیدار خود در رقابت‌های این فصل لیگ جزیره به مصاف یکدیگر می‌روند. آبی پوشان منچستر که از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند و جای خالیشان در یکی از دو فینال اروپا حس می‌شود فرصت آن را دارند تا با برد در این بازی غیر خانگی فارغ از رقم خوردن هر نتیجه‌ای در دیدار لیورپول قهرمانیشان را برای دومین سال پیاپی قطعی کنند.  

برایتون در طرف مقابل خیالش از باقی ماندن در لیگ جزیره راحت است، اما اهمیت جایگاه در لیگ جزیره و تاثیر این بازی در سرنوشت قهرمانی قطعا باعث می‌شود تا آن‌ها هم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.  

علیرضا جهانبخش بازیکن برایتون که فصل پیش آقای گل لیگ هلند شده بود و به عنوان گران‌ترین خرید برایتون به این تیم پیوشته بود تاکنون درخششی نداشته است، اما فرصت آن را دارد تا در صورت بازی کردن با عملکردی خوب در لیگ جزیره بدرخشد.  

فرناندیو و دی بروینه از جمله سرشناس‌ترین غایبان منچستر سیتی در این بازی هستند.  

///در حال تکمیل ////

جدال لندنی‌ها برای عنوان سومی

از آن جاییکه رقابت‌های این هفته بازی پایانی همه تیم هاست تمام دیدار‌های آن همزمان پیگیری می‌شود و علاوه بر جدال لیورپول و منچستر سیتی بازی‌های دیگر هم از اهمیت خاصی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار چلسی و لستر سیتی اشاره کرد.  

شاگردان ساری به تازگی فینالیست لیگ اروپا شده اند و روحیه خوبی دارند و این روز‌ها با ۷۱ امتیازتیم سوم هستند و در صورت برد در این بازی لیگ امسال را با همین جایگاه به پایان می‌رسانند. در طرف مقابل تاتنهام هم که به تازگی به فبنال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است ۷۰ امتیازی است و درصورت لغزش چلسی و برد مقابل اورتون او این جایگاه را تصاحب می‌کند بنابراین بازی این دو تیم هم بسیار حساس است.  

آرسنال دیگر فینالیست لیگ اروپا در این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف برنلی می‌رود و منچستر یونایتد هم میزبان کاردیف است. شایان ذکر است که توپچی‌ها و شیاطین سرخ هم جدال حساسی بر سر عنوان پنجم، ششمی رقابت‌های لیگ جزیره دارند.  

منچستر سیتی با ۹۵، لیورپول با ۹۴، چلسی با ۷۱، تاتنهام با ۷۰، آرسنال با ۶۷ و منچستر یونایتد با ۶۶ امتیاز تیم‌های اول تا ششم رقابت‌های لیگ جزیره هستند.  

///در حال تکمیل ////

برنامه بازی‌های هفته پایانی که همگی ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود به شرح زیر است: 

برایتون - منچسترسیتی
برنلی - آرسنال
کریستال پالاس - بورنموث
فولام - نیوکسل
لسترسیتی - چلسی
لیورپول - ولورهمپتون
منچستریونایتد - کاردیف
ساوتهمپتون - هادرسفیلد
تاتنهام - اورتون
واتفورد - وستهام

لالیگا اسپانیا / هفته ۳۷

رقابت‌های لالیگا در این هفته شاهد برگزاری بازی حساسی نیست، پیش از بارسلونا قهرمانی اش در این رقابت‌ها را قطعی کرده است همچنین تیم‌های راه یافته به دسته پائین‌تر آن هم تقریبا مشخص هستند.  بارسلونا که به تازگی از لیک قهرمانان اروپا حذف شد در این هفته در بازی خانگی میزبان ختافه است و رئال مادرید هم در بازی خارج از خانه به مصاف رئال سوسیداد می‌رود.  

برنامه‌های رقابت‌های این هفته لالیگا به شرح زیر است: 

بیلبائو - سلتاویگو
اتلتیکومادرید - سویا
بارسلونا - ختافه
بتیس - اوئسکا
خیرونا - لوانته
رایو وایه کانو - وایادولید
والنسیا - آلاوس
ویارئال - ایبار
لگانس - اسپانیول
رئال‌سوسیداد - رئال‌مادرید

شایان ذکر است که رقابت‌های لالیگا اسپانیا هفته دیگر به پایان می‌رسد همچنین تمام دیدار‌های این هفته هم ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار می‌شود.  

///در حال تکمیل ////

سری آ ایتالیا / هفته  ۳۶ 

رقابت‌های سری ا ایتالیا هم دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و تیم فوتبال یوونتوس هم قهرمانی اش در این رقابت‌ها را قطعی کرده است و به همین دلیل اهمیت بازی‌های باقی مانده بیشتر برای جایگاه پایانی و کسب سهمیه‌های اروپایی است.  

با این حال دیدار رم و یوونتوس که این هفته در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود اهمیت زیادی دارد، زیرا همواره یکی از بازی‌های زیبای ایتالیا و میان دو تیم قدیمی این کشور است. رمی‌ها در صورت برد در این بازی شانس آن را دارند تا به کسب سهمیه نزدیک شوند. یوونتوسی‌ها هم در صورت برد در این بازی آمارشان را در پایان این فصل بهتر می‌کنند.  

برنامه بازی‌های‌ای هفته رقابت‌ای سری آ ایتالیا به شرح زیر است: 

تورینو - ساسولو (۱۵:۰۰)
فروزینونه - اودینزه (۱۷:۳۰)
سمپدوریا - امپولی (۱۷:۳۰)
اسپال - ناپولی (۲۰:۳۰)
آاس رم - یوونتوس (۲۳:۰۰)

رقابت‌های این هفته سری آ ایتالیا روز دوشنبه و با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد.  

///در حال تکمیل ////

بوندسلیگا / هفته ۳۳

۹ دیدار هفته سی و سوم رقابت‌های بوندس لیگا آلمان روز گذشته برگزار شد و تنها یک دیدار آن میان تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و ماینتس به دلیل حضور فرانکفورتی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که البته با حذف آن‌ها در ضربات پنالتی مقابل چلسی همراه شد به تعویق افتاده بود که قرار است این بازی امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار شود.

///در حال تکمیل ////  

لوشامپیونه / هفته ۳۶ 

رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه هم امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود البته پیش از این تیم فوتبال پاری سن ژرمن قهرمانی اش در رقابت‌های این فصل فرانسه را قطعی کرده است و تنها رقابت تیم‌ها برای کسب عنوان سومی و همچنین سهمیه اروپا و فرار از سقوط زیبایی‌های بازی‌های این هفته آن را تشکیل می‌دهد.  

برنامه رقابت‌های این هفته لوشامپیونه به شرح زیر است: 

رن - گنگام (۱۷:۳۰)
لیل - بوردو (۱۹:۳۰)
مارسی - لیون (۲۳:۳۰)

///در حال تکمیل ////


بیشتر بخوانید:

باواریایی‌ها به دنبال تثبیت جام/ جدال ایتالیایی‌ها برای کسب سهمیه اروپا

مصاف حساس شاگردان پپ با لستر سیتی

شیاطین سرخ در اندیشه رتبه سوم جدول / شاگردان زیدان به دنبال پیروزی خانگی

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد

مصاف نفسگیر چلسی و منچستر یونایتد / بایرن باشکست نورنبرگ صدرنشینی خود را تثبیت می‌کند


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ های  اروپایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار