مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه :

کمیته امداد رتبه نخست کشور را در ایجاد شغل برای مددجویانش کسب کرد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته این نهاد حمایتی رتبه نخست کشور را در ایجاد شغل برای مددجویانش کسب کرده گفت : با تلاش‌های انجام شده پنج هزار و ۳۰ فرصت شغلی ایجاد شد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : پس از کرمانشاه، استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

وی گفت : ایجاد بیش از پنج هزار فرصت شغلی با اختصاص بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال مددجویی میسر شد و تمامی این فرصت‌های شغلی نیز از سوی معاونت اشتغال دفتر مرکزی کمیته امداد مورد راستی آزمایی قرار گرفته و تائید شده است.

خدرویسی یادآوری کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در سه سال گذشته ۱۵ هزار فرصت شغلی پایدار با ۲۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان زیرپوشش خود ایجاد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه به تلاش برای افزایش فرصت‌های شغلی برای مددجویان این نهاد حمایتی طی سال جاری و در مقایسه با سال قبل خبر داد و گفت: ایجاد هفت هزار فرصت شغلی را در برنامه داریم.

وی همچنین از اختصاص یک هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ماده ۱۶ کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه خبر داد.

خدرویسی در عین حال ابراز امیدواری کرد با بودجه اختصاص یافته از سوی استان و بنیاد برکت، مجموع اعتبارات امسال کمیته امداد در حوزه اشتغال به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برسد.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد پنج هزار و ۳۰ فرصت شغلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار