توقیف خودرو‌های حامل سنگ معدن در اسفراین

دادستان انقلاب و عمومی اسفراین گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین شهرستان کلیه خودرو‌های حامل سنگ معدن به مدت سه ماه توقیف می‌شوند.

توقیف خودرو‌های حامل سنگ معدن در اسفراینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محسن کریمی دادستان انقلاب و عمومی اسفراین در جمع خبرنگاران گفت: این روز‌ها هجوم سودجویان به معدن سرب و روی کوه‌های آلبلاغ اسفراین مشکلاتی را در این شهرستان ایجاد کرده است بر اساس مصوبه شورای تأمین از تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ همه خودرو‌هایی که حامل سنگ معدن باشند توسط مأمورین نیروی انتظامی توقیف و به مدت سه ماه در پارکینگ نگهداری می‌شوند.

وی افزود: همه خودرو‌های که قبل از این تاریخ توقیف‌شده‌اند، چون از قبل اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف نشده پس از یک هفته و طی نمودن مراحل قانونی ترخیص خواهند شد.

دادستان انقلاب و عمومی اسفراین گفت: کسانی که بدون مجوز دست به تخریب منابع ملی حفاظت‌شده ساریگل می‌زنند بدانند که برخورد جدی همراه با مجازات قانونی با آنان خواهد شد.

گفتنی است معدن ساریگل یا معدن آلبلاغ در منطقه حفاظت‌شده و پارک ملی ساریگل قرار دارد که دارای ترکیب شیمایی پیچیده‌ای از انواع فلزات سبک و سنگین می‌باشد.

انتهای پیام / م

توقیف خودرو‌های حامل سنگ معدن در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.