معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد؛

برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان اقدامات لازم انجام شده است

پروان گفت:اقدامات لازم برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان از مدت‌ها قبل انجام شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان اقدامات لازم انجام شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ امیر حسین پروان معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: اقدامات لازم برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان از مدت‌ها قبل انجام شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، افزود: با ورود محموله‌های شکر طی روز‌های اخیر به استان فرآیند توزیع این محصول در قم سرعت یافته و این روند برای تعادل بخشی به بازار ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: در مورد تهیه و توزیع خرما در بازار استان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه نیاز قم، این محصول، تامین شده است.

وی بیان کرد: قیمت گوشت مرغ نیز متعادل است و حتی در مواقعی این محصول زیر قیمت تعیین شده یعنی کمتر از ۱۱۵ هزار ریال در بازار به فروش می‌رسد.

وی افزود: گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان نیز بدون هیچ وقفه‌ای از طریق کشتارگاه‌ها تامین می‌شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

پروان عنوان کرد: همچنین ۱۰۰ تن برنج تایلندی نیز برای ماه مبارک رمضان به قم اختصاص یافته است که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قیمت عرضه هر کیلو گرم زولبیا بامیه در قم، ۱۷۰ هزار ریال برای فروشگاه‌هایی که پروانه ممتاز دارند، ۱۵۵ هزار ریال برای فروشگاه‌های دارای پروانه درجه یک و ۱۴۰ هزار ریال برای فروشگاه‌های دارای پروانه درجه ۲ تعیین شده است.

وی بیان کرد: همچنین قیمت عرضه هر کیلوگرم آش در ماه مبارک رمضان ۱۲۰ هزار ریال و هرکیلوگرم حلیم نیز ۱۷۰ هزار ریال تعیین شده است و مردم قم می‌توانند تخلفات صورت گرفته در این زمینه را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی ادامه داد: قیمت عرضه نان در قم نیز طی ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نکرده و تنها مبلغ چهار هزار ریال بابت پاشیدن کنجد بر روی هر قرص نان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام /ح

روند توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم در ماه رمضان تحت کنترل است

برچسب ها: صنعت ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.