۶ هزار و ۵۴۸ دانش آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: شش هزار و ۵۴۸ دانش آموز در استان تحت پوشش این نهاد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سال گذشته، ۴۳۰ میلیون تومان برای این دانش آموزان هزینه شده است، گفت: هزینه‌های پرداخت شده برای کمک هزینه تحصیلی بوده است و تمام اعتباری که برای این دانش آموزان در سال ۹۷ در نظر گرفته شده بود، پرداخت شده است.
وی در رابطه با دیگر خدماتی که به دانش آموزان ارائه شده است، افزود: دو هزار و ۹۹۰ بسته تحصیلی لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش این نهاد تهیه شده است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه ۹۶۴ دانشجو نیز تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار کرد: یک میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان برای این دانشجویان در سال جاری هزینه شده است.
الهی راد در رابطه با پرداخت جهیزیه در سال ۹۷، بیان کرد: ۷۰۰ میلیون تومان کمک موردی برای جهیزیه نیز انجام شده است و در حال حاضر هیچ پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه وجود ندارد.
انتهای پیام/ط


۹۶۴ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۲:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام من دانش اموز کلاس یازدهم میباشم که بانمرات عالی قبول شده ام چون مادرم سرپرست مامیباشد ووضع مالی خوبی نداریم از ثبت نام کلاس های اموزشی .کتاب ها و تثت زنی محروم میباشم از خییران عزیز میخوام دست یاری شونو از منو امسال ما دریق نکنن .چون وضع مالی مادرم خوب نیست ما چطور باید تحصیل کنیم ممنونم از همه خییران و رییس کمیته امداد امام خمینی.