بخشی از کسری نیرو را از محل خرید خدمت تامین کرده‌ایم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:بخشی از کسری نیرو را نیز از محل خرید خدمت تامین کرده‌ایم که این افراد آموزش دید ه از موسسات آموزش خصوصی جذب شده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز با حضور در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حال آموزش و پرورش اصفهان خوب نیست اظهار کرد: اگر بخواهیم حال جامعه خوب باشد باید حال آموزش و پرورش خوب باشد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جاری را با کسری ۱۴ هزار نیروی آموزشی شروع کردیم افزود: این در حالی بود که غیر از جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ امکان استخدام نیرو را نداشتیم و ما مجبور بودیم با این میزان کسری سال تحصیلی را آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیرو‌های بازنشسته آموزش و پرورش بخشی از نیرو‌های مورد نیاز را تامین کردیم ادامه داد: در نواحی شهر اصفهان این امر مشهود است و می‌توان گفت در تامین معلمان ناحیه چهار و پنج اصفهان بیش از ۸۰ درصد از نیرو‌های بازنشسته استفاده شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از کسری نیرو را نیز از محل خرید خدمت تامین کرده‌ایم افزود: این افراد آموزش دید ه از موسسات آموزش خصوصی جذب شده‌اند.

اعتدادی با بیان اینکه پرداخت حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزشی به مدت شش ماه به تاخیر افتاده است افزود: همچنین حقوق نیرو‌های این بخش حدود یک سال و سه ماه بود که پرداخت نشده بود و از بهار ۹۶ نیز حق التدریس نیرو‌های این بخش پرداخت نشده بود.

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان وضع آموزش و پرورش را به خوبی درک می‌کند افزود: از این رو با توجه به پیگیری‌های وی موفق شدیم با حضور وزیر در شورای عالی آموزش و پرورش استان حقوق نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و حق التدریسی را در سال ۹۶ به صورت کامل پرداخت و بخشی از حقوق سال ۹۷ را نیز تا آذر ماه پرداخت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حیات طیبه آموزش و پرورش استان است افزود: در اجرایی کردن این سند خود را مکلف می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در شش ناحیه آموزش و پرورش شهر اصفهان ۳۳۷ هزار دانش آموز توسط ۱۶ هزار نیروی آموزشی مدیریت می‌شوند تصریح کرد: ۴۰ درصد دانش آموزان استان در شهر اصفهان تحصیل می‌کنند.

اعتدادی با بیان اینکه تراکم جمعیت دانش آموزی در کلاس‌های مدارس اصفهان بالاتر از میانگین کشوری است افزود: باید توجه داشت که علی رغم همه مشکلات موجود کوچکترین نارسایی در خدمات آموزش و پرورش نداشته‌ایم.

وی در پایان ضمن قدردانی از تیم مدیریت شهری اصفهان در خصوص تکریم مقام معلمان و پیگیری مطالبات این قشر اظهار کرد: برگزاری آیین باشکوه تجلیل از معلمان توسط شهرداری اصفهان جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/م

 

حضورمدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.