بشارتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نرخ مصوبی برای سرویس کولر آبی وجود ندارد/ فعالیت ۳۳۰واحد مجاز تعمیر کولر در تهران

رئیس اتحادیه آهن‌سازان با بیان اینکه فصل تعمیر کولر‌های آبی فرا رسیده است، گفت: درحال حاضر سرویس کولر‌های آبی نرخ مصوبی ندارد.

حبیب‌الله بشارتی، رئیس اتحادیه آهن‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فصل تعمیر کولر‌های آبی فرا رسیده است، گفت: درحال حاضر سرویس کولر‌های آبی نرخ مصوبی ندارد، چرا که تعمیرکاران کولر‌های آبی جا و مکان مشخصی ندارند و توسط افراد متخصص انجام نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: نکات ضروری در راه اندازی کولرهای آبی + فیلم 


بشارتی با اشاره به اینکه در فصل تابستان، خرید و تعمیر کولر در اولویت خانواده‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: متأسفانه تعمیرکاران غیرمجاز برای تعمیر کولر در این فصول زیاد می‌شوند و هیچ نظارتی هم بر آنها نیست.

رئیس اتحادیه آهن‌سازان با بیان اینکه حدود ۳۳۰ واحد فعال پروانه‌دار در این صنف فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این افراد فقط برای نصب و سرویس و خدمات پس‌از فروش کولر جواز گرفته‌اند و هر کدام مکان مشخصی دارند و مردم می‌توانند با خیال راحت از آنها برای تعمیر کولر درخواست کنند.

وی اذعان کرد: با وجود واحد‌های غیرمجاز تعمیر کولر، امیدواریم ساماندهی درمورد آنها هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

رئیس اتحادیه آهن‌سازان با بیان اینکه کولر‌های آبی تولیدات داخل هستند، تصریح کرد: با توجه به آنکه افزایش و کاهش نرخ ارز بر قیمت کالاها نیز تأثیرگذار است، همین امر موجب ازدیاد دلالان و سوءاستفاده گران در بازار می‌شود.

بشارتی گفت: کولر‌های آبی در بین خانواده‌های ایرانی جا باز کرده است.

انتهای پیام/

ساماندهی تعمیرکاران غیرمجاز در اولویت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار