تصویری از حضور اخیر سردار سلیمانی در عراق

حساب توییتری فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصویری متفاوت از سفر اخیر او به عراق به اشتراک گذاشت.

تصیویری از جضور سردار سلیمانی در عراقبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توییتری منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصویری را به اشتراک گذاشته است که  نمایی از حضور هفته گذشته وی  در کشور عراق را به تصویر می‌کشد.

تصویر زیر نشان‌دهنده حضور سردار «قاسم سلیمانی» در عراق و ملاقات با فرماندهان این کشور است. سردار سلیمانی در این تصویر در کنار «جمال جعفر محمد البصری» ملقب به "ابو مهدی المهندس" یکی از فرمانده‌هان بسیج مردمی عراق قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید این تصویر را ببینید.

تصیویری از حضور اخیر سردار سلیمانی در عراق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام علیکم عرض ادب و احترام مخلصانه و خداقوت به سردار فاتح قلوب مسلمین امت متحد جهان اسلام مقتدر و قدرتمند و سرافراز حاج قاسم سلیمانی بزرگوار و عزیز انشاءالله هر کجا هستند سلامت و پیروز و سرافراز باشند سرداران رشید و دلاور مردان مرد با تقوای الهی امت مستضعفین و متحد و یکپارچه جهان اسلام ناب محمدی ص .برای سلامتی و طول عمرشون مداوم بفرستیم صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۷:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر سردار
آخرین اخبار