اخذ گواهینامه تمدید آزمایشگاه معتمد اداره کل استاندارد توسط آزمایشگاه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: آزمایشگاه جهاد دانشگاهی استان برای دومین بار عنوان آزمایشگاه معتمد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان را اخذ کرد.
 
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حبیب، ولی زاده معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: آزمایشگاه جهاددانشگاهی استان برای دومین بار گواهینامه تمدید آزمایشگاه معتمد اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان را به مدت ۲ سال اخذ کرد.
 
وی اظهار کرد:عمده فعالیت آزمایشگاه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در زمینه آزمایشگاه معتمد اداره استاندارد آنالیز انواع آبمیوه‌ها و نوشیدنی ها، کمپوت‌ها و کنسرو‌ها و انواع ترشی و مربا و همچنین آبلیمو می‌باشد.
 
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان با اشاره به تاکید و رویکرد مدیریتی واحد مبنی بر درآمدزایی کیفی و فناورانه واحد اظهار کرد: با افزایش دامنه در سال جاری امیدواریم در زمینه آنالیز نمونه‌های عسل و الکل اتیلیک و چای نیز خدمات آزمایشگاهی را به تولید کنندگان استان ارائه کنیم.
 
 ولی زاده افزود: آزمایشگاه‌های این گروه با کسب مجوز‌های مختلف از جمله گواهی معتمد محیط زیست با با انجام آنالیز‌های زیست محیطی- پایش و کنترل پساب‌های بیمارستانی، مجوز اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی در راستای کنترل کیفیت محصولات غذایی تحت نظر اداره استاندارد و کنترل کیفیت محصولات برای صدور پروانه- کنترل کیفیت محصولات برای تمدید پروانه وحاد‌های تولیدی و کسب موافقت به عنوان آزمایشگاه همکار تخصصی معاونت غذا و دارو در حال خدمت رسانی به مردم و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.
 
وی با اشاره به اینکه این ظرفیت تخصصی آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی تا به حال مغفول و ناشناخته واقع شده است گفت: اما با این وجود از سراسر کارخانجات و دانشگاه‌های ایران با توجه به خدمات تخصصی و نتایج دقیق و مستند علمی و قابل اتکاء آزمایشگاه‌های جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به عنوان منبع و رفرنس مراجعه می‌شود و هر روز آزمایش‌های متنوع و متعددی از سوی اعضای هیات علمی و کارخانجات بزرگ بعنوان تخصصی‌ترین آزمایشگاه‌ها که همکاران آن به عنوان هیات علمی انجام خدمات تخصصی می‌نمایند ارائه خدمات تخصصی می‌نمایند.
 
وی آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی را برای انجام آزمایش‌های تخصصی و فوق تخصصی اعلام کرد.
 
انتهای پیام/م
 

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گواهینامه تمدید آزمایشگاه معتمد اداره کل استاندارد را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.