فرماندار کلاله:

برخورد با آتش زنندگان بقایای کشاورزی

فرماندار کلاله گفت: با کشاورزانی که به منظور کشت دوم زمین را آتش می‌زنند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، بیانی فرماندار کلاله در جلسه با دهیاران گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، "چهار اکیپ" متشکل از نیروی انتظامی، محیط زیست، جهادکشاورزی ومدیریت بحران، به منظور مقابله با هر گونه تخلف و آتش سوزی تشکیل شده و در مناطق مختلف این شهرستان به "گشت زنی و نظارت" مشغول خواهند شد.

وی از دهیاران این شهرستان خواست، ضمن اطلاع رسانی، با مدیریت بحران شهرستان همکاری داشته باشند.

در این همایش مدیر جهاد کشاورزی کلاله نیز با بیان اینکه "۳۱۰ دستگاه کمباین" در این شهرستان آماده برداشت محصول گندم، جو و کلزا شده اند، اعلام کرد: از سوی کمیته برداشت محصولات کشاورزی کلاله، میزان تعرفه کمباین‌ها برای برداشت محصول گندم، جو و کلزا تعیین و ابلاغ شده است.

درادامه این همایش رئیس بنیادمسکن کلاله نیز با بیان اینکه در جریان سیل اخیر به واحد‌های مسکونی "۹۰ روستای این شهرستان خسارت وارد شده است، اعلام کرد: براساس ارزیابی‌های کارشناسی صورت گرفته در جریان سیل مذکوربه "۶۰۸ واحدمسکونی" خسارت وارد شده که ازاین تعداد، "۱۹۲ واحد" احداثی و "۴۱۶ واحد" نیز تعمیری است.

سید مجتبی حسینی ادامه داد: تاکنون برای پرداخت تسهیلات احداثی و کمک بلاعوض، برای صاحبان "۸۰ واحد" مسکونی پرونده تشکیل شده است؛ که از این تعداد پرونده "۳۴ واحد" برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است.

مهندس حسینی اعلام کرد: برای احداث هر واحد مسکونی که درجریان سیل تخریب شده است، با طی مراحل قانونی؛ "۴۰ میلیون تومان" وام بانکی و" ۱۰ میلیون تومان" وام بلاعوض پرداخت می‌شود.
 
انتهای پیام / ن / اس
 

با کشاورزانی که  زمین را آتش می‌زنند برخورد می‌شود

برچسب ها: کشاورزی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.