رئیس هیات وشوو قم مطرح کرد؛

ارتقا جایگاه کشوری وشوو قم

محمد زاده با بیان اینکه سیر صعودی شاخص‌های این ورزش در قم از یکسال گذشته آغاز شده است گفت: جایگاه ووشو استان در ۱۱ ماه گذشته با ۱۰ پله صعود از رده ۲۶ به رده ۱۶ کشور ارتقا یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ جواد محمد زاده رئیس هیات وشوو قم توجه به رده سنی پایه را از جمله اولویت‌های این هیات ورزشی دانست وگفت: چندین سال است که در رده‌های سنی پایه در رشته وشوو در استان کار نشده بود که با تغییر مدیریت این هیات، بار دیگر توجه به رده سنی پایه در صدر برنامه‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدام‌های صورت گرفته شاهد ارتقای سطح کیفی وشووکاران نونهال و نوجوان استان هستیم اظهار داشت: آماده سازی برای حضور قدرتمند در دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی ایران که در رده‌های سنی متولدین ۸۳ تا ۸۷ برگزار می‌شود، در دستور کار قرار گرفته که برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات قهرمانی استان دراین راستا برنامه ریزی شده است.

رئیس هیات وشوو قم ادامه داد: برنامه‌های متنوع آموزشی و استعدادیابی ووشوکاران رده پایه استان در دو بخش پسران و دختران زیر نظر مدرس‌های فدراسیون پیش بینی شده که برگزاری جام قهرمانی استان با عنوان جام رمضان یکی از این برنامه می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استانی جام رمضان گفت: این مسابقات در چهار رده سنی و در دو بخش تالو و ساندا با حضور ۱۰۰ ورزشکار در وزن‌ها ۲۲-، ۲۷-، ۳۰-، ۳۳-، ۳۶- و ۳۹- کیلوگرم در رده سنی نونهالان و اوزان ۳۵-، ۳۹-، ۴۲-، ۴۵-، ۴۸-، ۵۲-، ۵۶- و ۶۰- کیلوگرم در رده سنی نوجوانان برگزار شد.

محمد زاده ادامه داد: این مسابقات که در ۲۰ اردیبهشت ماه در خانه وشوو استان ترتیب یافت، با معرفی نفرات برتر و اهدای لوح قهرمانی به کار خود پایان داد.

۹۰۰ ورزشکار، بیش از ۴۰ مربی حرفه‌ای و بیش از ۲۰ باشگاه ووشو در قم فعالیت دارد.

انتهای پیام /الف

جایگاه کشوری وشوو قم ۱۰ پله ارتقا یافت

برچسب ها: وشوو ، المپیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.