در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال اجماع ملی است/ تمدن‌سازی و امید؛ نقشه راه جمهوری اسلامی ایران

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما گفت: مهم‌ترین بخش بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید رهبر انقلاب بر تمدن‌سازی و امید است.

مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب غیرایرانی ها هم هستند/ توجه به ظرفیت پنهانی از تاکیدات رهبری استمحمد حسین ساعی رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه مردم ایران و دغدغه‌مندان نسبت به انقلاب، مخاطبان اصلی این بیانیه هستند. حتی می توان گفت تا حدودی غیر ایرانی‌‌هایی که به انقلاب اسلامی علاقه دارند و مسیر پیشرفت روزافزون انقلاب را دنبال می‌کنند نیز مخاطب آن هستند.

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما با اشاره به اینکه مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش بیانیه، تاکید مقام معظم رهبری به موضوع تمدن‌سازی و امید است، افزود: تمدن سازی و امید به این معناست که ما یک مسیر روشنی را در پیش داریم و با توجه به ظرفیت‌های پنهانی در کشور، می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ برسیم. دومین نکته جذابی که در این  بیانیه  دیده می‌شود این است که مقام معظم رهبری به صورت ریزبینانه نقشه راهی را تعریف کرده‌اند که  به نوعی قانون اساسی آینده ما را مدون کرده  است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مانیفستی برای ۴۰ سال دوم انقلاب است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم به قدری جامعیت دارد که احساس می کنم مقام معظم رهبری مدت طولانی را برای نوشتن آن صرف کردند و به احتمال زیاد از ظرفیت کارشناسی کارشناسان کشور هم در حد مطلوب برای نگارش این بیانیه استفاده شده است.

ساعی  بیانیه گام دوم انقلاب را مثابه تیری دانست که از اندیشه‌های مقام معظم رهبری خارج و مرز افق آینده را برای همگان روشن کرده است، خاطر نشان کرد: این بیانیه به طور کلی با ادبیاتی نگاشته شده که بتواند اجماع ملی ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
تمدن سازي و اميد عاليه
آخرین اخبار