رحیمی: در حال حاضر برگزاری انتخابات وزنه برداری هیئت استان کرمانشاه قانونی نیست

رئیس سابق هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه گقت: انتخابات هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه به خوبی پیش نرفت، و اصلا قانونی نیست.

رحیمی: حکم جلب آقایان را دارم / مرادی با هر کسی که دنبال استقلال بود مشکل داشتبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک سال از کنار رفتن بابک سلیمی رئیس هیئت وزنه برداری کرمانشاه می‌گذرد و در این مدت ۲ نفر به فاصله زمانی چند ماهه با حکم سرپرستی این هیئت را اداره می‌کردند. حالا فدراسیون وزنه برداری منتظر است تا تکلیف انتخابات تنها استانی که رئیس هیئت وزنه برداری آن مشخص نیست به سرانجام برسد.

انتخابات هیئت استان کرمانشاه به خوبی پیش نرفت

اردیبهشت سال گذشته بود که سعید رحیمی بعد از کش وقوس‌های فراوان از ریاست هیئت وزنه برداری کرمانشاه جدا شد و او امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه در سال گذشته به شکل خوبی پیش نرفت و در حال حاضر بیش از یک سال است که این هیئت رئیسی ندارد و سعدی رشیدی سرپرست این هیئت است. رشیدی به خوبی این هیئت را مدیریت می‌کند.

حکم جلب عباسی را دارم

وی در خصوص نحوه عملکرد عباس عباسی در طول مدیریتش گفت: او مشکلات زیادی را به بار آورد و فقط دستورات رئیس فدراسیون وقت را اجرا می‌کرد. به هیچ وجه مثل یک شخص مستقل رفتار نمی‌کرد. من بعد از شکایتی که از او کردم حالا حکم جلبش را نیز دارم و قابل اجرا است. اما دوست ندارم که این اتفاق بیفتد.

مرادی با هر کسی که به دنبال استقلال بود مشکل داشت

او در خصوص عملکرد علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: مرادی با کسی که به دنبال استقلال در هیئت استانی اش بود به مشکل می‌خورد. من برای روی کار آمدن مرادی نقش بزرگی را ایفا کردم هرچند که هنوز متوجه نشدم مشکل او با من چه بود، اما این را می‌دانم که مرادی در انتخابات هیئت‌های استانی دخالت می‌کرد.

در حال حاضر برگزاری انتخابات وزنه برداری هیئت استان کرمانشاه قانونی نیست

او ادامه داد: مرادی اکنون نقشی در فدراسیون ندارد و مشکل فعلی ما با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر سر این است که ۵ نفر از ۷ عضو مجمع هیئت استان کرمانشاه از سوی صابر رحیمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برکنار شده اند. چرا که این افراد در مجمع حاضر نشدند و رحیمی این کار اعضا را بی احترامی دانسته. او ادامه داد: مشکلی که پیش آمده این است که حالا اعضای مجمع از حد نصاب افتاده و از لحاظ قانونی مجمع به مشکل خورده استپس برگزاری انتخابات نمی‌تواند قانونی باشد.


بیشتربخوانید:

بیرانوند: اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از عید فطر شروع می‌شود/ منتظر بودجه از وزارت ورزش و جوانان هستیم

توکلی: خصومت های شخصی باعث جدایی ام از وزنه برداری شد/ تعریف مان از استعداد یابی اشتباه است/ تست‌های دوپینگ تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک را کاهش داد

محمدی: مجید فرزین غیبت غیرموجه دارد/ با ۹ ملی پوش راهی قزاقستان می‌شویم


انتهای پیام/

صحبت های رئیس سابق هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار