لحظه وحشتناک سقوط دختر خردسال از بالکن طبقه ۱۱ هتل + فیلم

دختر ۴ ساله‌ای که حین راه رفتن در خواب از بالکن طبقه ۱۱ یک هتل به پایین سقوط کرده بود بطور معجزه آسایی زنده ماند.

لحظه وحشتناک سقوط دختر خردسال از بالکن طبقه ۱۱ هتل + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر ۴ ساله‌ای که حین راه رفتن در خواب از بالکن طبقه ۱۱ یک هتل به پایین سقوط کرده بود بطور معجزه آسایی زنده ماند. این کودک حین راه رفتن در خواب با وجود آنکه از ارتفاع ۱۰۰ فوتی (۳۰ متری) به زمین سقوط کرده بود از مرگ گریخت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته هتل تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو دختر خردسال را لحظاتی پیش از سقوط از بالکن هتل نشان می‌دهد.

در این ویدئو این دختر در حالی که در راهروی طبقه ۱۲ هتل در حال راه رافتن است دیده می‌شود. او سپس تلاش می‌کند به اتاق خود برگردد، اما به علت بسته شدن درب اتاق یک طبقه پایین می‌رود. در این ویدئو مشاهده می‌شود این دختر به سمت بالکن طبقه ۱۱ رفته و پس از بالا رفتن از لبه بالکن به پایین سقوط می‌کند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این دختر به همراه پدرش " دچا سوکپلوم" ۴۳ ساله در این هتل حضور داشت که دچار این حادثه شد. کارمندان هتل با شنیدن یک صدای بلند خود را لابی هتل رساندند و با این دختر که بیهوش بود مواجه شدند. این حادثه ساعت‌های اولیه صبح روز یکشنبه و در شهر پاتایا در کشور تایلند رخ داد.

این دختر بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان چونبوری منتقل شد. پدر این دختر پس از برخاستن از خواب متوجه این حادثه شد و خود را به بیمارستان رساند. این دختر که در این حادثه دچار شکستگی پا و دست شده بود در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.

پلیس محلی تایلند در مورد این حادثه گفت : " والدین باید بصورت جدی مراقب فرزندان خود باشند. کودکان در پاره ای از مواقع رفتارهای پرخطری از خود نشان می دهند که ممکن است به از دست دادن جانشان تمام شود."

انتهای پیام/

فرار معجزه آسای از مرگ دختر خردسال پس از سقوط از بالکن هتل!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار