خرید گوشی‌های هوشمند شیائومی از طریق ماشین فروش

شرکت شیائومی گوشی‌های هوشمند خود را از طریق ماشین‌های فروش به طور مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند.

خرید گوشی‌های هوشمند شیائومی از طریق ماشین فروشبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی اخیرا به طور رسمی  فروش متفاوت محصولات خود در کشور هند را آغاز کرده است. یک از اصلی‌ترین شاخصه‌های برنامه شرکت شیائومی که Mi Express Kiosks نام دارد، ماشین‌های فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت است. یعنی از این پس علاقمندان و مشتریان تلفن‌های همراه شیائومی در هند می‌توانند به طور مستقیم و بدون مراجعه به هیچ واسطه‌ای، دستگاه مورد نظر خود را از ماشین‌های فروش شیائومی خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: فعال شدن حالت ماه در آخرین بروزرسانی شیائومی Mi 9 +فیلم


شیائومی قصد دارد با همکاری نمایندگان این شرکت در هند، ماشین‌های فروش خود را به طور گسترده‌ای در مناطق مختلف شهری مانند پارک‌های علم و فناوری، ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها و پاساژهای تجاری قرار دهد تا خرید و دسترسی به گوشی‌های هوشمند شیائومی به سادگی برای هر مشتری امکان پذیر باشد.

مشتریان در هنگام خرید از طریق ماشین فروش شیائومی می‌توانند هزینه دستگاه مورد نظر خود را با پول نقد یا انواع کارت‌های بانکی پرداخت کنند. در حال حاضر تنها تعدادی محدودی از ماشین‌های فروش شیائومی در هند موجود است ولی شیائومی اعلام کرده است که طی مذاکرات اخیر مدیران این شرکت با نمایندگان هندی قرار شده است تا ماه آینده تعدادی زیادی از این دستگاه‌ها در مناطق مختلف کشور هند قرار داده شود.

شیائومی تا پیش از معرفی ماشین‌های فروش گوشی‌های هوشمند خود، محصولاتش را از طریق سایت این شرکت و فروشگاه‌های مجاز خود به مشتریان عرضه می‌کرد و می‌توان گفت شیائومی با معرفی این روش جدید برای فروش تلفن‌‌های همراه هوشمند این شرکت گام دیگری برای کسب سهم بیشتر از بازارهای بین المللی است.

خرید گوشی‌های هوشمند شیائومی از طریق ماشین فروش

با توجه به گسترده‌ای بسیار زیاد بازار مصرف گوشی‌های هوشمند در جهان، شرکت‌های بزرگ فناوری با به کارگیری روش‌های مختلف در صصد کسب سهم بیشتری از بازار هستند. این شرکت‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود در خود روش‌های متفاوتی را برای افزایش فروش محصولات استفاده می‌کنند. شیائومی نیز برای افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند خود و در نتیجه افزایش فروش در تلاش‌ است با روش‌هایی ساده، دستگاه‌های خود را در اختیار مشتریان قرار دهد. اطلاعات بیشتر از موقعیت مکانی و تعداد ماشین‌های فروش شیائومی به زودی در سایت این شرکت قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

گوشی‌های هوشمند شیائومی را از طریق ماشین‌های فروش خریداری کنید

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.