شهر‌های سیلزده در کمترین زمان از حالت بحران خارج شدند

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور گفت: با اقدامات به موقع دستگاه‌های دولتی و نیرو‌های جهادی شهر‌های سیلزده در کمترین زمان از حالت بحران خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی طالبی شامگاه سه شنبه در نشست قرارگاه سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده استان اظهار داشت: کارآمدی نظام و میزان رضایتمندی مردم در بحران سیل در دستور کار استکبار جهانی و عواملی که در خارج از مرز‌ها نشسته‌اند بوده، اما خوشحال هستیم که شهر‌های سیلزده در کمترین زمان از حالت بحران خارج شدند.

وی گفت: خارج شدن از حالت بحران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند اطمینان را در بین مردم افزایش دهد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور بیان کرد: حوزه‌های اجتماعی باید برای نگه داشتن تشکل‌ها در مناطق سیلزده تلاش کنند همچنین باید از ظرفیت این گروه‌ها در سازندگی نیزاستفاده کرد.

طالبی عنوان کرد: در بازسازی پل‌های تخریب شده در لرستان اقدامات خوبی صورت گرفته، اما باید رمپ‌های کناری برای تسهیل در رفت و آمد مردم هرچه سریعتر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در سیل اخیر ۵۲ تشکل استانی، ۲ تشکل ملی، ۸۸۹ تیم مددکار اجتماعی و ۱۵ موکب همچنین ۲۴۶ گروه جهادی فعالیت داشتند.

طالبی به جمع آوری سه میلیارد ریال کمک توسط تشکل‌ها در مناطق سیلزده اشاره کرد و گفت: سامانه سجاد به این منظور ایجاد شده است و میزان کمک‌های مردمی در حادثه سیل از طریق این سامانه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

سیل فروردین ماه امسال علاوه برای اینکه حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال در استان خسارت برجای گذاشت موجب مرگ ۱۵ نفر از مردم این مناطق شد.

انتهای پیام /پ

جمع آوری کمک های نقدی  برای مناطق سیلزده

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار