فنونی زاده: ویلموتس انتخاب خوبی برای تیم ملی نیست/ مربیان وطنی خوبی داریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مارک ویلموتس انتخاب خوبی برای تیم ملی فوتبال نیست و باید سرمربی بهتری انتخاب می‌شد.

فنونی زاده: ویلموتس انتخاب خوبی برای تیم ملی نیست/ مربیان وطنی خوبی داریممرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: ویلموتس پیش از مربیگری، در فوتبال بلژیک بازی می‌کرد، اما این کشور لیگ خوبی ندارد، اما تیم ملی و بازیکنان لژیونر خوبی دارد. فکر می‌کنم ویلموتس مربی با دانشی نیست و نمی‌تواند به فوتبال کشورمان کمک کند.  

او افزود: کی روش مربی بزرگی بود و منتقد داشت و مربی جدیدی که می‌آید باید هم سطح او باشد، اما ویلموتس از او خیلی پایین‌تر است. انتخاب خوبی نیست و باید سرمربی بهتری انتخاب می‌شد. هزینه‌ای حدود ۷۰ میلیارد تومان برای ۳ سال نیاز نبود، بلکه در لیگ برتر و مربیان وطنی کسانی هستند که می‌توانند بهتر کمک کنند.  

فنونی زاده ادامه داد: تیم ملی بازیکنان بزرگی دارد  که اگر یک سرمربی وطنی هم می‌گذاشتیم، می‌توانست نتایج خوبی را کسب می‌کرد. مربیان خوب ایرانی داریم که فدراسیون می‌توانست از آن‌ها استفاده کند. نهایت با یک میلیارد تومان می‌توانستیم مربی ایرانی خوب به تیم ملی بیاوریم که افتخار هم کند که سرمربی تیم ملی است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد ویلموتس گفت: او چهره سرشناسی هم نیست که این قرارداد را بسته است. نظر شخصی من این است که انتخاب خوبی نیست. در فیفادی با ۲ تیم سوریه و کره جنوبی بازی می‌کنیم که فکر می‌کنم مسابقات خوبی شود. اهالی فوتبال همه می‌دانند که ویلموتس گزینه خوبی نیست و نمی‌تواند به فوتبال کشورمان کمک کند.  

مدافع سابق پرسپولیس در پایان در مورد رقابت‌های لیگ برتر در هفته پایانی بیان کرد: قهرمانی در اختیار پرسپولیس است، اما هفته سی ام رقابت‌های حساسی محسوب می‌شود و اگر یک مساوی بدست آوریم، قهرمان خواهیم شد و به تیم‌های دیگر کاری نداریم. بازیکنان باید برای برد به زمین بروند تا ۳ امتیاز را کسب کنند، هر چند پارس جنوبی هم تیم خوبی است، اما تارتار در شرایط  سختی است. زیرا اگر پیروز شود، پرسپولیسی‌ها ناراحت خواهند شود و اگر شکست بخورد، حواشی برای او ایجاد می‌شود و فکر می‌کنم بهترین گزینه کسب تساوی است.


بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد

ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد


انتهای پیام/

اظهارات فنونی زاده درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار