کشف ۳۷ کیلو گرم، تریاک در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۷کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبر داد.

کشف ۳۷ کیلو گرم، تریاک در زنجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان  اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به وسیله یک دستگاه خودرو خاور به استان‌های غربی منتقل و توزیع کند.

سرهنگ کردلو با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل ۳ تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطر نشان کرد:، مأموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه خودرو خاور در اتوبان زنجان – تبریز شناسایی و متوقف کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهم ۳۷ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

انتهای پیام/ر

کشف وضبط مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.