اطلاعات بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Online منتشر شد

طبق اعلام شرکت راک استار به زودی عنوان Red Dead Online از نسخه اولیه به نسخه اصلی تغییر خواهد کرد.

جزییات بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Onlineبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 جدیدترین عنوان ساخته شده توسط شرکت راک استار است که بالاترین میزان فروش را بعد از عنوان GTA از آن خود کرده است. این عنوان در سبک اکشن و سوم شخص ساخته شده است که روایتگر داستان افرادی است که پس از انجام سرقتی ناموفق مجبور به فرار شده‌اند و از کوهستانی پوشیده از برف سر در آورده‌اند. این عنوان جهان‌باز دارای مپ نسبتا بزرگی است که به گیمر اجازه گشت و گذار در سراسر آن داده شده است. عنوان Red Dead Redemption 2 دارای اسب و اسلحه‌های متنوعی است که گیمر به دلخواه خود می‌تواند از هرکدام از آن‌ها استفاده کند.

مدیر اجرایی راک استار اعلام کرد بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 به زودی از نسخه بتا به نسخه اصلی تغییر پیدا خواهد کرد. اما با بروزرسانی جدیدی که برای این عنوان منتشر شد، قبل از تغییر عنوان مذکور به نسخه اصلی، لوگو و متنی که اعلام می‌کرد این بخش در نسخه آزمایشی به سر می‌برد حذف شد. همچنین در این بروزرسانی ماموریت‌ها و فعالیت‌های جدیدی به عنوان Red Dead Redemption 2 اضافه شد.

جزییات بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Online

در بروزرسانی اخیر پنج ماموریت تازه به بازی اضافه شده است، چرا که داستان انتقام جسیکا لچرک هنوز ادامه دارد. علاوه بر این DLC جدیدی با نام Free Roam در این بروزرسانی به بازی ملحق شده است که متقریبا دو ساعت به عنوان Red Dead Redemption 2 اضافه می‌کند. این بروزرسانی فقط شامل ماموریت اضافه شدن به بازی نبوده است و لباس و سبک‌های تهاجمی و دفاعی جدید نیز به عنوان Red Dead Redemption 2 اضافه شده است. 


بیشتر بخوانید: سومین هفته متوالی صدرنشینی عنوان Days Gone


در ادامه برخی از تغییرات اعمال شده در بروزرسانی جدید Red Dead Online را مشاهده کنید:

پنج داستان اضافه شده شامل:

Bring a Goddamn Posse
The Hanging of Tom Davies
These Bastards Can Fight
Banks Don’t Rob Themselves
Destroyed by Grief

ماموریت‌های اضافه شده نیز شامل:

Destroy
Jailbreak
Stolen Wagon

همچنین در این بروزرسانی سه مسابقه جدید با نام‌های زیر به بازی اضافه شده‌ است :

Bird Shooting Contest
Biggest Fish Contest
Herb Picking Contest

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار