احداث چهارمین پارک بانوان استان مرکزی در دلیجان

با واگذاری زمین احداث چهارمین پارک بانوان استان مرکزی در دلیجان کلید خورد.

احداث چهارمین پارک بانوان استان مرکزی در دلیجانسید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و شهرستان دلیجان   در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،با اشاره به احداث پارک بانوان در این شهرستان گفت: با واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی به منظور احداث پارک بانوان می‌توان گفت این شهرستان جزء چهار شهرستانی است که این امکان مناسب را برای فعالیت بانوان فراهم می‌کند.

آقازاده افزود: با موافقت وزارت راه و شهرسازی مقرر شد قطعه زمین ۷ هکتاری از اراضی هاشم آباد که دارای ارزش افزوده بالایی است به منظور تعریض خیابان امام خمینی شهر دلیجان در اختیار شهرداری قرار گیرد تا معضل ترافیکی این شهر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ درصد از مصوبات شهرستان دلیجان محقق شده اضافه کرد: مسئولان استان و شهرستان در راستای ایجاد رونق اقتصادی که از مهمترین اهداف اقتصاد مقاومتی است در تلاش هستند خدمات مطلوبی به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارفرآینان ارائه کنند.

ایستگاه قطار برقی تهران اصفهان در شهرستان دلیجان احداث می‌شود

استاندار مرکزی بیان کرد: با موافقت راه آهن و وزارت راه و شهرسازی مقرر شده است که قطار برقی تهران اصفهان، یک ایستگاه در شهرستان دلیجان قرار گیرد و در خصوص محور نراق به مشهد اردهال با توجه به نامناسب بودن باید این محور در دستور کار معاون عمرانی استان قرار گیرد و اعتباری نیز برای این پروژه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: تداخلات شهرستان دلیجان و استان اصفهان و شهر کاشان باید با ملاک قرار دادن قانون مرتفع شود و می‌توان اذعان داشت یکی از عوامل موانع توسعه‌ای و عمرانی شهرستان دلیجان این مبحث باشد و این مهم با جدیت توسط مسئولان استانی با وزارت کشور در حال پیگیری است چرا که مرتفع کردن این تداخلات جغرافیایی و سرزمینی، حل بسیاری از مشکلات را تسریع می‌بخشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.