افاضلی: مبلغ قرارداد ویلموتس از سابقه اش بیشتر است/ کی روش وجهه بهتری داشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مبلغ قرارداد ویلموتس که در رسانه‌ها مطرح شده از سابقه اش بیشتر است.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد: ویلموتس در تیم های ملی کشورهای دیگر موفقیتی نداشته است و امیدوارم اولین موفقیتش را با تیم ملی کشورمان جشن بگیرد. او در تیم شالکه و تیم های ملی بلژیک و ساحل عاج سابقه مربیگری دارد اما موفقیتی با این تیم ها نداشته است. به هر حال  جای سئوال دارد که این مربی چطور با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ نتیجه نگرفته است.

او ادامه داد: یک سئوال دیگر هم مطرح می شود این است که مبلغ قرارداد ویلموتس که در رسانه ها مطرح شده از سابقه اش بیشتر است.

افاضلی: مبلغ قرارداد ویلموتس از سابقه اش بیشتر است/ کی روش وجهه بهتری داشت 

مبلغ قرارداد بالا و سوابق ضعیف جزء نقاط ضعف ویلموتس است 

افاضلی درباره اینکه ویلموتس سبک فوتبال بلژیک را در تیم ملی کشورمان به اجرا می گذارد، گفت: ما نباید سطح فنی مربیان را با توجه به کشورشان قضاوت کنیم و کیفیت مربیگری باید ملاک قرار بگیرد . انتخاب سرمربی برای باشگاه ها ریسک زیادی دارد اما برای هدایت  تیم ملی با وسواس بیشتری انتخاب می شود. برایم جای تعجب دارد مسئولان به چه صورت به این نتیجه رسیدند که ویلموتس بهتر از سایر گزینه ها است. به هر حال مبلغ بالای قرارداد ویلموتس و سوابق ضعیف این مربی جزء نقاط ضعف این انتخاب محسوب می شود.

وجهه کی روش بالاتر از ویلموتس است 

کارشناس فوتبال درباره اینکه ویلموتس در حد و اندزه کی روش هست، گفت: به نظرم وجهه کی روش بالاتر از ویلموتس است اما اینکه سرمربی جدید می تواند در تیم ملی موفق شود در آینده مشخص می شود.

افاضلی درباره مفاد قرارداد ویلموتس بیان کرد: با توجه به تجربیاتی که فدراسیون فوتبال در زمان سرمربیگری کی روش دارد  باید همه مسائل در قرارداد ویلموتش لحاظ کند تا مشکلی به وجود نیاید.

افاضلی: مبلغ قرارداد ویلموتس از سابقه اش بیشتر است/ کی روش وجهه بهتری داشت

در قرارداد ویلموتس باید حضور یک مربی ایرانی قید شود 

او درباره انتخاب مربی ایرانی در کنار ویلموتس تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید در قرارداد ویلموتس قید کند که یک مربی ایرانی در کنارش حضور داشته باشد. البته سرمربی تیم ملی در انتخاب دستیارانش مختار است و باید از او حمایت شود.

کارشناس فوتبال درباره اینکه لیکنز سرمربی تراکتورسازی چقدر در حضور ویلموتس در تیم ملی فوتبال تاثیرگذار بود، گفت: من در جریان این موضوع نیستم اما اگر این موضوع حقیقت داشته باشد اشکالی ندارد و لیکنز می تواند در مبلغ قراردادها از همشهری خود تخفیف بگیرد.


بیشتر بخوانید: 

ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

آیا مذاکره با ویلموتس در روال رسمی انجام شده است؟

سالی ۲۲ میلیارد تومان برای سرمربی بی جام!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار