مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی:

صدا و سیما نقش موثری در خنثی کردن اهداف دشمنان دارد

مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت:صداوسیما در آگاهی بخشیدن به جامعه و خنثی کردن اهداف و تهدیدهای دشمن نقش موثری دارد.

صدا و سیما نقش موثری در خنثی کردن اهداف دشمنان داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا قامتی مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی در نشست مشترک شورای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: امروزه اهداف و تهدیدهای دشمن با پیشرفت تکنولوژی کاملا متفاوت از گذشته است و اگر روزی دفاع از نظام و انقلاب در حوزه نظامی و نیرو‌های مسلح بود،  امروزه دشمنان  با روش‌های نرم می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند.
 
وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا از ظرفیت‌های موجود دستگا‌های اجرایی استان در حوزه‌های آموزش همگانی، تخصصی و اصول پایه پدافند غیرعامل استفاده کنیم.

محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی هم در این نشست، همسویی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با اداره کل پدافند غیرعامل خراسان رضوی را ضروری و مهم دانست و گفت: شناسایی آسیب‌ها، برجسته کردن نقاط قوت و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف بسیار ضروری است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد:  بزرگترین انتظار و توقعی که دولت مردان، مسؤلان و مردم از رسانه ملی در تهدیدات بحرانی دارند، آرامش بخشی، هدایت گری و تولید برنامه است.
 
انتهای پیام//ف.ص
 

نقش موثر صدا وسیما در خنثی کردن اهداف و تهدیدهای دشمنان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار