درخشان: برای تاثیرگذاری ویلموتس باید به این مربی کمک کنیم/ اختیارات سرمربی جدید را محدود کنند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به نظرم باید به ویلموتس کمک کنیم تا برای تیم ملی کشورمان تاثیرگذار باشد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم باید به ویلموتس کمک کنیم تا برای تیم ملی کشورمان تاثیرگذار باشد. علاوه بر این آرزوی موفقیت برای این مربی می کنم.

او ادامه داد: به طور حتم انتخاب ویلموتس برای تیم ملی فوتبال کشورمان خوب است چرا که  این مربی کارنامه درخشانی  دارد. امیدوارم اطلاعات درستی درباره تیم ملی به این مربی بدهند.

درخشان درباره اینکه ویلموتس سابقه درخشانی ندارد، گفت: کی روش هم مربی موفقی در تیم های خود نبوده است و باید ببینیم که ویلموتس شانس دارد که در تیم ملی کشورمان موفق شود یا نه!

کارشناس فوتبال درباره مفاد قرارداد ویلموتس بیان کرد: به هر حال فدراسیون فوتبال اشتباهاتی که در دوران کی روش انجام داد و اختیارات زیادی که به این مربی اهدا کرد نباید در قرارداد ویلموتس تکرار کند و از تجربیاتی که بدست آورده در مفاد قرارداد این مربی بلژیکی رعایت کند. همچنین قرارداد سفت و محکم با ویلموتس ببندند و اختیاراتش را محدود کنند تا فقط در مسائل فنی نظر بدهد.

او درباره اینکه ویلموتس ۲ دستیار با خود به ایران آورده است، گفت: بله از اختیارات سرمربی است که دستیارانش را انتخاب کند. همچنین  فدراسیون فوتبال باید یک مربی ایرانی در کنار ویلموتس بگذارد تا تجربه کسب کند.

درخشان درباره مبلغ قرارداد بالای ویلموتس بیان کرد: من نمی دانم مبلغ قرارداد ویلموتس چقدر است اما امیدوارم این مربی به اندازه حقوقش بتواند برای تیم ملی تاثیر گذار باشد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال امیدوارم ویلموتس در تیم ملی موفق شود و بتواند به فوتبال کشورمان کمک کند.


بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد

ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد


انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره سرمربیگری ویلموتس در تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار