افزایش نرخ کرایه حمل و نقل مسافر و بار از هفته آینده در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری از اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری شامل تاکسی‌های خطی، گردشی، آژانسی، خودرو‌های حمل بار سبک و سنگین درون شهری، پیک موتوری و امداد خودرو از اوایل هفته آینده به صورت رسمی اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش نرخ کرایه ها، نمایندگان تاکسی‌های خطی، گردشی و آژانسی از اوایل هفته آینده برای دریافت برچسب نرخ کرایه به سازمان تاکسیرانی مراجعه و آن را برای رویت شهروندان در شیشۀ جلوی تاکسی نصب کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از شهروندان خواست در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف ، شکایات خود را به طور حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی و مسئولین خطوط تاکسیرانی مستقر در سطح شهر و یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) به شماره ۳۳۸۳۹ در میان گذارند.

انتهای پیام/ک

افزایش نرخ کرایه وسایل نقلیه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری از اوایل هفته آینده

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار