معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ایلام خبر داد;

جشن بزرگ گلریزان جامعه هدف بهزیستی استان ایلام

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ایلام از برگزاری جشن بزرگ گلریزان جامعه هدف بهزیستی استان خبر داد.

جشن بزرگ گلریزان جامعه هدف بهزیستی استان ایلامشهبازی معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: جشن بزرگ گلریزان جامعه هدف بهزیستی استان ایلام شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰در مجتمع رفاهی لاله برگزار خواهد شد.

شهبازی افزود:جشن گلریزان بهترین زمان جهت بهره گیری از حمایت های خیرین است و گام هایی که در جهت خدمت به نیازمندان  ،ایتام، معلولین ،و زنان سرپرست خانوار  و ...است.

وی ادامه داد:نیکی کردن به نیازمندان و همنوعان در هر زمان به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان خیر کثیر و گامی بلند برای رسیدن انسان به آرامش است.

 معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اظهار کرد:همچنین در این ماه مبارک حداقل هزار بسته سبد غذایی هر کدام  به ارزش120 هزار تومان برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته شده است.

وی گفت:یکی از ارگان هایی که در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد، سازمان بهزیستی است که خوشبختانه تاکنون خدماتی همچون اشتغال، بیمه زنان سرپرست خانوار، ارائه خدمات جانبی به جامعه هدف، مناسب سازی معابر و ارگان های دولتی امکان پذیر شده است.

شهبازی یاداور شد:کارکنان بهزیستی با عشق وعلاقه وافری به گروه هدف، زنان سرپرست خانوار، معلولان و ... خدمت رسانی می کنند که این نشان از داشتن قلبی پاک و نیت الهی است.

 وی افزود:با حضور در این محفل سهمی در شادی مددجویان داشته باشید.

انتهای پیام/با

جشن گلریزان بهترین زمان جهت بهره گیری از حمایت های خیرین است

برچسب ها: بهزیستی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.